Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön tylsä elämä

Vierailija
02.04.2024 |

Olisitteko suhteessa missä puuttuu halut, intohimo, tunne että tärkeä muina kuin avun hetkillä, enemmän keskustelua kavereitten kanssa ym?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi 

JUOKSE!!! 

Itse olin suhteessa missä ei ollut mitään. Seksiä vain minun takia, en tuntenut oloani haluttavaksi ja oli tunne että tärkeä vain silloin kun hyötyi jotenkin. 

Nyt ollut 5 vuotta suhteessa missä kaikki toisin. Minua kaivataan silloinkin kun apua ei tarvitse ja kuulen miten minua halutaan. 

Onko auttaminen vain  syy siihen, että haluaa olla sinun kanssa. Avaa silmäsi. 

Vierailija
2/4 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Jokainen ansaitsee välittämistä, olla haluttu, rakastettu ja arvostettu. Jos näitä ei saa juokse. Mlkkujen kanssa ei kannata seurustella.  Itselleni seksi ja rakkaus on olleet elämäni tärkeimmät asiat, enkä olisi niistä tinkinyt, vaan lähtenyt suhteesta välittömästi, jos ne  olisivat loppuneet. Itse asiassa mentyäni parikymppisenä naimisiin olin tähän myös varautunut.  Onneksi katsoin kortin, koska eletty seksin ja rakkaudentäyteistä elämää eläkkeelle asti ja varmaan hauttaankin asti. Kannattaa luottaa omaan vaistoon enemmän kuin mihinkään muuhun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yh äidiltä. Tukiverkosto huono ja haluaa vaan apua. Ilman lapsia ei olisi sinun kanssa.

Vierailija
4/4 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 12 vuotta.

M60+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme