Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 päiväinen työviikko kaikille?

Vierailija
02.04.2024 |

Hesarissa on juttu nelipäiväisestä työviikosta. Pitäisikö teidän mielestänne siirtyä yleisesti neilpäiväiseen työviikkoon?

"Nelipäiväinen pomo"

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000010238696.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
2/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voidaan siirtyä jos palkka pysyy samana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voidaan siirtyä jos palkka pysyy samana. 

Palkka tottakai pysyisi samana

Vierailija
4/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä teen 4 päivästä viikkoa. Teen ma-to tunnit sisään eli 2 tuntia pidempää päivää ja  perjantai on vapaa. 

Vierailija
5/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei niitä töitä ennätä nytkään tehdä, niin miten sitten kun katoaa 3 päivää pois.

Vierailija
6/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä tarina on mielikuvitusta kun meille muille ei selviä miten tämä on mahdollista kun juttu on maksumuurin takana. 

Vierailija
7/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille. Osa voi haluta puuhastella itsenäisesti useampana päivänä, jos ei ole muuta tekemistä. Mutta osalle taas 4 päivää voi helpottaa taakkaa. Kriittisillä aloilla voisi olla varamiehistöä vaihtoon. Mutta olisi hyvä että ihmiset itse tietävät mitä tekee, missä ja koska, ettei ole pakkoja, eli mihin tähdätään. Sitten on ihmisiä joilla on perussairaudet ekana ja voinnin seuraaminen.

Vierailija
8/8 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikille. Osa voi haluta puuhastella itsenäisesti useampana päivänä, jos ei ole muuta tekemistä. Mutta osalle taas 4 päivää voi helpottaa taakkaa. Kriittisillä aloilla voisi olla varamiehistöä vaihtoon. Mutta olisi hyvä että ihmiset itse tietävät mitä tekee, missä ja koska, ettei ole pakkoja, eli mihin tähdätään. Sitten on ihmisiä joilla on perussairaudet ekana ja voinnin seuraaminen.

Kun vaivauduit kirjoittamaan, miksi et saman tien kirjoita ymmärrettäviä lauseita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi