4 päiväinen työviikko kaikille?
Hesarissa on juttu nelipäiväisestä työviikosta. Pitäisikö teidän mielestänne siirtyä yleisesti neilpäiväiseen työviikkoon?
"Nelipäiväinen pomo"
Kommentit (8)
Toki voidaan siirtyä jos palkka pysyy samana.
Vierailija kirjoitti:
Toki voidaan siirtyä jos palkka pysyy samana.
Palkka tottakai pysyisi samana
No, minä teen 4 päivästä viikkoa. Teen ma-to tunnit sisään eli 2 tuntia pidempää päivää ja perjantai on vapaa.
Kun ei niitä töitä ennätä nytkään tehdä, niin miten sitten kun katoaa 3 päivää pois.
No, tämä tarina on mielikuvitusta kun meille muille ei selviä miten tämä on mahdollista kun juttu on maksumuurin takana.
Ei ole kaikille. Osa voi haluta puuhastella itsenäisesti useampana päivänä, jos ei ole muuta tekemistä. Mutta osalle taas 4 päivää voi helpottaa taakkaa. Kriittisillä aloilla voisi olla varamiehistöä vaihtoon. Mutta olisi hyvä että ihmiset itse tietävät mitä tekee, missä ja koska, ettei ole pakkoja, eli mihin tähdätään. Sitten on ihmisiä joilla on perussairaudet ekana ja voinnin seuraaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikille. Osa voi haluta puuhastella itsenäisesti useampana päivänä, jos ei ole muuta tekemistä. Mutta osalle taas 4 päivää voi helpottaa taakkaa. Kriittisillä aloilla voisi olla varamiehistöä vaihtoon. Mutta olisi hyvä että ihmiset itse tietävät mitä tekee, missä ja koska, ettei ole pakkoja, eli mihin tähdätään. Sitten on ihmisiä joilla on perussairaudet ekana ja voinnin seuraaminen.
Kun vaivauduit kirjoittamaan, miksi et saman tien kirjoita ymmärrettäviä lauseita.
Ei todellakaan.