Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

201€ vähemmän tuli asumistukea

Vierailija
02.04.2024 |

Kiitos hallitus! Köysi kiristyy

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olla kannattavampaa tehdä töitä. Mene opiskelemaan, jakamaan postia, siivoamaan, puhelinmyyjäksi, wolt-kuskiksi tai pikaruokalaan töihin. Ei voi olla niin vaikeaa oikeasti.

Silti jää vähemmän käteen. sitten kun sinä työttömiä haukkuva trolli heräät todellisuuteen toivon että lähellä on joku jolla on vielä sympatiaa jäljellä.

Vierailija
22/26 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet on tarkoitettu väliaikaiseksi. Miksi et sopeuttanut menojasi hyvissä ajoin tuloihin sopivaksi? Eihän tämä yllätyksenä tullut.

Sopeuttakaa menonne tuloihin sopiviksi- niin me keskituloisetkin teemme nyt. Ravintolakäynnit ja kampaaja on historiaa.

Tulojen sopeutus koskee nyt kaikkia, ja hyvä että kerrankin myös tukia nostavia. Olen tyytyväinen hallitukseen, Marinin leväperäinen rahapolitiikka oli kaaos.

Mä asun sillan alla kun ei ole varaa vuokraan. missä mun mitalli sopeuttamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AsumisTUKI eli tuetaan asumiskuluissa. Jos olet hommannut linna, maksa ite. Äläkä siäl rutise

Vierailija
24/26 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AsumisTUKI eli tuetaan asumiskuluissa. Jos olet hommannut linna, maksa ite. Äläkä siäl rutise

En asu linnassa ja pää kii painajainen

t. ap

Vierailija
25/26 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minäpäs yritän auttaa sua ap. Eli mitkä on tulosi? Missä asut? Katsotaan löytyykö pienempää asuntoa.

Vierailija
26/26 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin hyvä, vihdoinkin alkaa tulemaa tuloksia säästötoimenpiteistä.

On niitä odotettukin.