Onko Suomi ainoa maa maailmassa, jossa aamutelkkariin raahataan poliitikkoja riitelemään? Ei jaksaisi katsoa aamuisin tuollaista
Tätä on koko ajan ainakin ylellä. Eikö mitään muuta löytyisi? Ulkomailla aiheet ja vieraat on paljon kepeämpiä aamuisin, ja tappelut kuuluu iltalähetyksiin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsellu Good morning Britain ohjelmaa ja se oli tosi viihdyttävä. Tosin silloin siellä oli vielä Piers Morgan, joka on ihan mahtava tyyppi muutenkin 😁
Rowley Birkin on viihdyttävämpi
Vierailija kirjoitti:
Sulje telkkari. Ei sitä ole pakko katsoa. Mulla ei enää edes ole koko laitetta.
Kuka nyt töllöttää töllöttimen ääressä, läppäri ja kännykkä riittää, näin ei mikään mene ohi huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Jani pitäisi pitää kaapissa. Ne kaksimuuta osasivat käyttäytyä.
Janinlta, kuten persuilta yleensä, puuttuu aivot, se hiukan toimintaa häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se paljon mukavampaa, jos aamuohjelma olisi hyväntahtoista ja viihdyttävää, eikä kiukkusten politikkojen suunsoittoa ja ärhentelyä.
Ainoa joka siellä nokki ja soitti suuta, oli kommariakka. Tahalleen ylenannon punikit sen sinne haalasi, kun tiesivät että se alkaa sen ikuisen punikkimääkimisensä. Punaliput vain puuttui.
Palstan maksetun kiintiölahtarin itku on musiikkia korvilleni.
Olen samaa mieltä, ettei päivää pitäisi telkkarin aamupaskalla pilata. Riitelyt ja rähjäämiset voisi hyvin jättää myöhemmäksi. Masokistit voisivat nauhoittaa edellisen illan ohjelmat ja katsella niitä aamuisin.
Olisihan se paljon mukavampaa, jos aamuohjelma olisi hyväntahtoista ja viihdyttävää, eikä kiukkusten politikkojen suunsoittoa ja ärhentelyä.
Ainoa joka siellä nokki ja soitti suuta, oli kommariakka. Tahalleen ylenannon punikit sen sinne haalasi, kun tiesivät että se alkaa sen ikuisen punikkimääkimisensä. Punaliput vain puuttui.
Öyhömnm öyhöhhöymn PENSA AUTOILIA öyhömn öyhönm
Onko Janilla syöpä vai normaalia pahempi krapula? Oli tv:ssä vitivalkoinen meikistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsellu Good morning Britain ohjelmaa ja se oli tosi viihdyttävä. Tosin silloin siellä oli vielä Piers Morgan, joka on ihan mahtava tyyppi muutenkin 😁
Piers Morgan nälvimässä heti aamutuimaan. Viihdyttävää?
Vassarit sen kylläkin aloitti. Ja jatkaa ja ylläpitää. Ja haisee idälle.