Miten voi olla jatkuvasti näin harmaata?
Muistaako kukaan että näin harmaata kevättä olisi ollut aiemmin? Ainakin Tampereella vaan muutama hassu aurinkoinen päivä ollut koko tän vuoden aikana. Ei jaksa tehä mitään tästä johtuen.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Harmaata? Täällä on ollut tosi kauniita aurinkoisia päiviä. Oletko käynyt silmälääkärissä testauttamassa ettei sinulle ole tulossa kaihia? Silloin kaikki näyttää harmaalta.
Niin ehkä yks tai kaks
Ne muutama päivä on hyvä. Ehkä tulee lisää. Asfaltti on harmaa ja talot. Luontoa lisää?
Häh, täällä Espoossa ollut koko päivän aivan ihana auringonpaiste, mittari näyttää varjossa +15 astetta ja lapset pelkissä huppareista pihalla!
Hallitus leikkasi auringon säteet..ja tilasi laiskojen niskaan raekuuron ..syököön niitä perkele sano pikku blondi söpöliini...mestari olen ikuinen orjasi..pikku R
Pilvikoneet taivaalla. Heti kun vähän paistaa, uudet vanat ilmestyy...
Eipä ole sen enempää harmaata ollut kuin ennenkään.
Minä inhoan auringonpaistetta, ja mielestäni täällä on ollut aurinkoa ainakin ajoittain melkein joka päivä koko alkuvuoden. Kun säätiedotuksessa näkyy pilvisymbolin takaa yksikin pieni auringonsäde, päivästä on tulossa sietämättömän aurinkoinen.
Sinä pidät auringonpaisteesta, joten sinun mielestäsi sitä ei ole tarpeeksi. Tällainen näkökulmaero.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan auringonpaistetta, ja mielestäni täällä on ollut aurinkoa ainakin ajoittain melkein joka päivä koko alkuvuoden. Kun säätiedotuksessa näkyy pilvisymbolin takaa yksikin pieni auringonsäde, päivästä on tulossa sietämättömän aurinkoinen.
Sinä pidät auringonpaisteesta, joten sinun mielestäsi sitä ei ole tarpeeksi. Tällainen näkökulmaero.
Miten joku voi inhota auringonpaistetta? Onko sulla joku sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi inhota auringonpaistetta? Onko sulla joku sairaus?
Auringonpaiste kesällä on ok, valoisan harmaa kylmä keli ei ole.
Tänäänhän ollut ihana aurinkoinen päivä. Nyt vasta äsken meni pilveen.
Samaa mietin ja asun myös Tampereella. Alkaa masentaa jatkuva harmaus. Sukulaiset eilen sanoivat, että Turussa paistaa usein, saaristossa siellä asuvat. Meillä ollut kyllä poikkeuksellisen harmaa alkuvuosi.
Asun reilun viidenkymmenen kilometrin päässä Tampereesta ja täällä meillä itseni lisäksi useampi ihminen paikkakunnalla on ihmetellyt/valitellut jatkuvaa lamaannuttavaa harmautta.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri muuta ei ole pelkkä näkökulmaero. On meilläkin ollut parina päivänä aurinkoa mutta muuten huomiota herättävän pitkä ja totaalinen harmaa jakso.
Vierailija kirjoitti:
Asun reilun viidenkymmenen kilometrin päässä Tampereesta ja täällä meillä itseni lisäksi useampi ihminen paikkakunnalla on ihmetellyt/valitellut jatkuvaa lamaannuttavaa harmautta.
Ja Forecaa kun katsoo, näyttää myös jatkuvan.
Todella! 9 päivän aikana 2x aurinkoa. Muutenkin tosi ankea maaliskuu. Toivottavasti nyt muuttuisi!
pks
Harmaata? Täällä on ollut tosi kauniita aurinkoisia päiviä. Oletko käynyt silmälääkärissä testauttamassa ettei sinulle ole tulossa kaihia? Silloin kaikki näyttää harmaalta.