Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Other danish guyn mauttomat pylly mainokset.

Vierailija
01.04.2024 |

Miksi miesten åyllyjä isoissa mainoksissa? Ei oikein mukavaa touhua ja ei kiinnosta ostaa tälläisiä alusasuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, säädä mainokset pois ja myös kohdennettu mainonta pois niin ei tuu poke sivulla käynnin jälkeen per se mainoksia-

Vierailija
2/7 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuvat. Ennen median tehtävänä oli tiedon välitys ja lukijan tehtävä oli maksaa tiedosta tilausmaksun muodossa. Nyt median tehtävä on tunkea lukijan silmille leopardikalukukkaroita ja keltaisia pyllykalsarikuvia niin paljon kuin ikinä mahdollista niin että itse lukeminen on jo vaikeaa. Lukijan tehtävänä on klikkailla medialle mainostuloa, joka kelpaa medialle kaiken lisäksi oikein hyvin myös Kiinasta saatuna. Lisäksi lukijan rooliin kuuluu olla tietolähteenä ja vakoiltavana ilman että kukaan puuttuu asiaan. Kun vielä vanhinta lastani aikoinaan opastin sanomalehden lukemiseen, nuorinta joutuu opettamaan olemaan lukematta, jotta välttyisi mainosväkivallalta ja päivittäiseltä seksi-huippuorgasmi-näinsaatjutuilta, joiden paikka ei ole päivittäisuutisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katon niitä mielelläin

Vierailija
4/7 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiva että on valittu kuviin sellainen vähän normaalimpi miesvartalo.

Vierailija
5/7 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen perustehtävähån on saada ostamaan tuotetta.

Mulle jäi nyt epäselväksi, onko kiristävät keltaiset persevakokalsarit niitä mainostajan vaiko sittenkin kilpailijan kalsareita.

Eli ostamatta jää. Joskus copywrighterin kannattais suosiolla hakeutua kirjailijaksi - kaupallisen alan sijaan.

Vierailija
6/7 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonovartaloisia miehiä

Vierailija
7/7 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa esineellistämistä.