Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka pidättävät pissahätää äärimmilleen ennenkö menette vessaan?

Vierailija
01.04.2024 |

Välillä kiireessä kaupungilla yms tulee pidäteltyä pitkiäkin aikoja ja välillä kotona ollessanikin varsinkin aamuisin kun pissattaa niin tekisi vain mieli ähkiä ja kiehnätä sängyssä kun ei viitsisi nousta pissalle mutta jonkin ajan päästä on sitten Pakko kun rakkoa painaa.. 

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä teen tätä jos esim. Hyvä Elokuva menossa ja ei kesken malttaisi lähteä tai jokin homma kesken ni tulee vitkasteltua

Vierailija
2/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee tätä ihan seksuaalisen mielihyvän tavoittelua varten. Sit kun on jo ihan viimeisillään, niin odotetaan vielä hetki ja sit sormet pikkareihin ja näppi liikkumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö oikeesti joku noin? 

Vierailija
4/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen. Välillä pidätän pissaa tahallani ja istun kantapään päällä. Auttaa pidättämään ja hätä menee hetkeksi ohi.

Se myös tuntuu jotenkin kivalta. Tuota tehdessä saattaa kyllä toisinaan lirahtaa tippa pari housuun.

Olen perusterve 38 vuotias nainen :)

Vierailija
5/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on tärkeetä selvittää tuokin asia täällä!?

Vierailija
6/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen. Välillä pidätän pissaa tahallani ja istun kantapään päällä. Auttaa pidättämään ja hätä menee hetkeksi ohi.

Se myös tuntuu jotenkin kivalta. Tuota tehdessä saattaa kyllä toisinaan lirahtaa tippa pari housuun.

No hyi hele. Lopeta tuo. Pilaat oman rakkosi ja päästelet housuun. Yöks.

Voi häiriintyä rakon pidätyskyky tuolla tavalla.

Vierailija
7/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain luin että ihan heti ei pitäs vessaan mennäkkään, voi kostautua vanhempana kun on heikko pidättelykyky

Vierailija
8/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pikkulapsi? Pikkulapset tekee tuota, kun harjottelevat pidättelemään ja oman kehon hallintaa.

Vierailija
9/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen pidätellyt, kunnes aivastin. Tuon kokemuksen jälkeen en enää ole jättänyt vessaan menoa viime tippaan.

Vierailija
10/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pikkulapsi? Pikkulapset tekee tuota, kun harjottelevat pidättelemään ja oman kehon hallintaa.

Ja aikuinen menee vessaan, kun on tarve. Niin opetetaan myös lapsille pikkuhiljaa.

Vierailija
11/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteissa pidätät pissaa noin? 

Vierailija
12/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pidätän ja välillä on pakko pitää käsin jalkoväliä vessaan mennessä kun on jo niin armoton hätä 

Vierailija
13/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää meen joskus ihan vaan vittuiluna pytylle istuun.

Vierailija
14/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehket ihan perusterve kuitenkaan...  😉

Vierailija
15/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätän äärimmilleen 

Vierailija
16/108 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, jos vaan vessa on käytettävissä..

Vierailija
17/108 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee välillä pidäteltyä tahallisestikin tuntuu hyvälle supistella lihaksia kun joutuu pidättämään

Vierailija
18/108 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tahallisesti tulee pidäteltyä jonkun aikaa ja menen ku alkaa olla tosi kova hätä

Vierailija
19/108 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaa pissannu housuun tän pidättelyn johdosta? 

Vierailija
20/108 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani. Nyt selvisi, että mies halusikin vain minun pissaavaan kyykyssä hänen suuhunsa. No en pysty enää pidätellä pissaa ja oon sidukoista posket punaisena. Että kaippa mä suostun. En olisi kyllä selvin päin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi