Syntyvys ei tule lähtemään kasvuun
Suomessa tuskin enää koskaan, joten eiköhän voitaisi lopettaa keskustelu siitä ja miettiä miten muutamme yhteiskuntaa niin, että vastaa ihmistensä tarpeita?
Nykyinen malli on yksi monien joukossa.
Kommentit (51)
Hallitus tekee kaikkensa, jotta syntyvyys laskee entisestään. En tekisi nykysuomeen yhtäkään lasta
En synnyttäisi, vaikka kaikki teidän ehdotukset syntyvyyden nostamiseksi toteutuisivat. En halua lapsia.
Mikään positiivinen ei tule kääntymään Suomessa kasvuun vuosikymmeniin.
Ohi on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortti laittomaksi niin alkaa väkeä taas syntymään.
Typerä ehdotus. Eikö ole parempia?
Tuo on vain sinun mielipiteesi. Tarvitsemme lapsia, minä en ainakaan suostu yhtään enempää veroja maksamaan. Itsekkäät ja ahneat nuoret naiset ovat pilanneet tämän maan.
Eli haluat Puolan mallin? Hyi saatana! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain sinun mielipiteesi. Tarvitsemme lapsia, minä en ainakaan suostu yhtään enempää veroja maksamaan. Itsekkäät ja ahneat nuoret naiset ovat pilanneet tämän maan.
Mene länkyttämään jonnekin muualle, olet niin väärässä ja typerä. Se, että naiset eivät enää alistu synnytyskoneiksi on ainoastaan ja vain hyvä asia.
Emme tarvitse yhtään enempää lapsia kuin mitä ihmiset lähtökohtaisesti itse toivovat. Sitä tukekaamme. Isossa kivassa tarkoittaa, että syntyvyys laskee.
Vierailija kirjoitti:
En synnyttäisi, vaikka kaikki teidän ehdotukset syntyvyyden nostamiseksi toteutuisivat. En halua lapsia.
Hyvä sinä, ei tarvitse synnyttää, jos ei halua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä et ole lisääntynyt ettei nuo geenit enää mene kellekään. Jotenkin kohdallasi tulee myös pakkosterilointi vahvasti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha syyttää naisia
Vierailija kirjoitti:
Raskaus on blondeille toivottua. Niin kauniita.
Noi on feikkimahoja
Minkä h*lvetin takia pitäisi saada lisää vauvoja Suomeen syntymään? Ovatko suomalaiset niin ylimielisiä, että luulevat olevansa jotenkin muita arvokkaampia?
Jos vaa palattaisiin siihen kahden sukupuolen malliin,ei se ole muuten oikee edes mahdollista
Kautta historian on valtion perusajatus ollut olla ihmisiä varten, ei päinvastoin. Se tulisi pitää mielessä. Nythän on selvästi niin, ettei lapsia tule syntymään enää 60.000 per vuosi. Valtio on myös itse antanut sellaista viestiä omalla keskittämispolitiikallaan, ettei se suinkaan viesti elinvoimaisesta ja vauraasta maasta, vaan että kaikkii ajetaan alas ja sammutetaan pikkuhiljaa. Ennen minunkin 3000 asukkaan pikkupitäjässä oli oma oikeusaputoimisto, poliisi, te-toimisto, käräjäoikeuden istuntopaikka, useita kouluja.. nyt on vain 2-3 koulua. Seurakunta yhdistyi isompaan naapuripitäjään ja seuraavana lähtee terveysasema.
Suomi on kuin ajopuu, valmiina poimittavaksi vailla omaa vimmaa saada maa kukoistukseen. Valtion tulee vain sopeuttaa toimintojaan vähenevään väkimäärään, eihän se nyt mikään ongelma voi oikeasti olla? Kerta toiseenkin suuntaan joskus onnistui.
Olen varma, että näemme vielä vossikoita maantiellä Suomessa. Osan joutuu ottaa hevospelit käyttöön koska tiet sen kuin huononevat eikä ole varaa autoon vaan ollaan kuin Romaniassa konsanaan.
Kehitys ei aina tapahdu automaattisesti kehitystä modernimpaan ja futuristisempaan. Myös taaksepäin meneminen on kehitystä.
Arvomaailma muuttuu viimeistään siinä vaiheessa, kun nykyisen arvomaailman omaavat kuolevat pois ilman jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus on blondeille toivottua. Niin kauniita.
Noi on feikkimahoja
Ja feikkiblondeja - osalla juurikasvua ja osalla peruukki.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät blondit saavat mahansa pömpöttämään
Te muut jäätte ilman ja kohtunne kuihtuu
Entä sitten? Kohtu ei kuihdu, googlaisit edes. Lapsettomuus voi olla oma valinta, kaikille se ei sitä ole. Synnytä itse ja ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaa palattaisiin siihen kahden sukupuolen malliin,ei se ole muuten oikee edes mahdollista
Miten ajattelit, että vaikuttaa syntyvyyteen, jos pakotetaan olemaan jotain muuta kuin mitä on?
Syntyvyys on laskenut suomessa joskus 1960 luvulta lähtien ja oikeastaan kaikissa länsimaissa syntyvyys on laskenut.
En minkään usko siihen että syntyvyys nousee suomessa tai missään länsimaassa yli 2 enää ikinä.
Minun mielestä yhteiskuntien pitää tottua siihen että väki vähenee ja ulkomailta voimme haalia ihmisiä paikkaamaan väestökatoa. Niin ja syntyvyys myös laskee niissä maissa missä tehdään paljon lapsia mutta vielä siellä syntyy ihan liikaa lapsia.
Automatiikka,robotiikka ja tekoäly on tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Abortin voi tarvittaessa tehdä itsekin omin käsin. Näin toimittiin ennen vanhaan. Mennyttä maailmaa, 40-50-lukuja sinullahan on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on laskenut suomessa joskus 1960 luvulta lähtien ja oikeastaan kaikissa länsimaissa syntyvyys on laskenut.
En minkään usko siihen että syntyvyys nousee suomessa tai missään länsimaassa yli 2 enää ikinä.
Minun mielestä yhteiskuntien pitää tottua siihen että väki vähenee ja ulkomailta voimme haalia ihmisiä paikkaamaan väestökatoa. Niin ja syntyvyys myös laskee niissä maissa missä tehdään paljon lapsia mutta vielä siellä syntyy ihan liikaa lapsia.
Automatiikka,robotiikka ja tekoäly on tulevaisuutta.
Mukavaa, että joku miettii oikeita ratkaisuja eikä jumita turhiin höpötyksiin, joiden tarkoitus on vain alistaa naisia tai rikkoa ihmisoikeuksia.