Luin buumereiden kommentteja hallituksen leikkauksista.
Tulin siihen lopputulokseen,että toivottavasti kuolevat nopeasti pois.
Kommentit (6)
Kukas ne elämäntapatyöttömien tuet sitten maksaisi...
Boomerit on tottunut elättämään itsensä ja ottamaan vastuun omasta elämästä. Nuoremmat on tottunut käsi ojossa vaatimaan muilta eikä suostu itse ottamaan vastuuta omasta elämästä
Vierailija kirjoitti:
Kukas ne elämäntapatyöttömien tuet sitten maksaisi...
Samat työntekijät, jotka maksavat myös eläkeloisten eläkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit on tottunut elättämään itsensä ja ottamaan vastuun omasta elämästä. Nuoremmat on tottunut käsi ojossa vaatimaan muilta eikä suostu itse ottamaan vastuuta omasta elämästä
Itsestä, ja toisistakin. Kun maailmantilanne on tämä, pitäisi jokaisen osallistua huolehtimaan yhteiskunnasta, ja heistä jotka eivät kykene itsestään huolehtimaan. Suurin osa kykenisi kyllä jos vähän poistuisi mukavuusalueelta.
Buumerit ovat itse vetäneet välistä ja siksi nyt tarvotaan tässä velkasuossa. He maksoivat koko työuransa ajan ennätyksellisen pieniä työeläkemaksuja palkoistaan vaikka tiedossa oli jo vuosikymmeniä sitten että huoltosuhde tulee vääristymään kun he eläköityvät ja maksutaakka kaatuu nuorempien niskaan. Siksi heidän eläkkeitään tulee leikata jotta ottavat vastuun menneisyyden virheistään ja ovat mukana säästötalkoissa.
Kuole pummi nälkään.