Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidatteko koskaan töitä salaa huonosti?

Vierailija
16.01.2025 |

Jääkö vaippa vaihtamatta?

Etkö jaksa selittää tukiopetuksessa kunnolla?

Lakaisetko murut maton alle?

Jätätkö jonkun kohdan pyyhkimättä?

yms 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. 

Kun työt eivät kiinnosta niin pohdi miltä tuntuisi olla työtön joka ei meinaa saada edes työpaikkaa. Ei hyvä ajatus, vai oletko eri mieltä?

Niinpä.

Ole siis silloin vain kiitollinen omastasi ja kunnioita työtäsi tekemällä se täydellisesti.

Vierailija
2/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyö, joskus kyllä laiskottaa niin paljon, että lähinnä surffaan netissä, ja sitten selittelen jotain paskaa tekosyyksi ettei homma sinä päivänä edistynyt. Kröhöm, mulla oli vähän haasteita vpn:n kanssa, ja sitten täyty päivittää käyttöjärjestelmä ja oli kokouksiakin...

Vierailija
4/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailen av palstalla, vaikka pitäs tehdä analytiikkakoodia.

Vierailija
5/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jossain vaiheessa tulee jaksamiseen stoppi,kun meillä osa vuoroista on 10 tuntia ja syöt jos ehdit. Tai oikeastaan vaikka töitä olis,meen syömään. Ja työt jää tekemättä. Pitää vaan tietää mistä karsii.

Vierailija
6/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tasan palkan mukaan. Paska palkka paska jälki. Hyvä palkka hyvä jälki.

Vierailija
7/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kuulu luonteeseeni

Vierailija
8/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee huonosti. Ei oo vaipan omistajan vika jollei mua huvita. Enkä tahallaan tee huonoa toiselle. 

Vierailija
9/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vakitöissä olevat lusmuile?! He ovat KAIKKI tunnollisia, kellontarkkoja puurtajia, eikö? Aina 110%työteholla.

Palkkatuetut työntekijät on niitä kauheita lusmuja, ja niille pitää kaikki selittää ainakin kolmeen kertaan ja sittenkin työpanos on 30% normaalista.

Eikö meille näin opeteta?

Vierailija
10/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, töppäilen joskus ja se on aika noloa.   Miksi haluaisin, että työpaikkani kärsisi minun laiskuudestani, koska siitä kuitenkin palkan saan.

Aikakin kävisi pitkäksi, jos vain vetelehtesi.

Vierailija
11/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, opettajan työ on semmoinen, että aina voisi tehdä lisää tai enemmän tai paremmin. Itse on opittava rajaamaan. Ei se tarkoita, että olisin huono tai laiska. Se on vaan niin, että 40 vuotta yläkoulussa on maratoni, eikä kaikkia paukkuja voi käyttää ensimmäisellä suoralla. Siitä pidän huolen, että tunneilla jaksan kohdata oppilaat ja pitää hyvää mieltä yllä. Muusta voi joskus tinkiä.

Vierailija
12/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaa, joskus vaan aika ei riitä ja on päätettävä jättääkö jotain tekemättä vai tekeekö kaikki niin että osa töistä ei tule hyvin tehdyksi. Olen päätynyt tuohon jälkimmäiseen. Silloin ei kukaan valita että töitä ei ole tehty. Kun aikaa taas jää niin teen asiat paremmin.

Vierailija
13/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyn kusemassa toimiston nurkkaan ja syytän vuotavaa ikkunaa.

Vierailija
14/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein. Mulla on ADHD ja toisina päivinä en vaan saa pakotettua itseäni keskittymään koodaukseen. Tänäänkin on ollut sellainen päivä. Olen koko ajan päättänyt, että aloitan, mutta sitten taas eksynyt tänne, tai twitteriin, tai instaan. Lounasaikaan päätin, että heti lounaan jälkeen varmasti aloitan enkä katsokaan nettiä tai somea. No niin, klo on 16:50 ja täällä sitä ollaan vieläkin. Riviäkään koodia en ole tänään saanut aikaan.

Vierailija
15/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hoitotyötä, joten en. Niistä velvollisuuksista ei voi laistaa. En minä ainakaan.

Vierailija
16/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkariin mennessä saatan päästää lapsia vessasta ilman käsienpesua jos ei vaan jaksa vääntää suurinosa kuitenkin pesee nurisematta

En aina jaksa pakottaa pieniä lapsia koittamaan pukeutua itse kun nopeammin pääsee ulos kun pukee puolesta

Muuten hoidan kaiken hyvin

Vierailija
17/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on niitä päiviä kun vaan veetuttaa. Silloin ei jaksa pukata priimaa vaan hyvä saa kelvata.

Vierailija
18/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt samaa työtä 25 vuotta. Tiedän jo kaukaa etukäteen milloin painetaan täysillä ja milloin voi tehdä vähän rauhallisemmin. Jälkimmäisinä aikoina otan joskus todella rauhallisesti 😁

Vierailija
19/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun on jatkuva kiire, ja ohjeet ja toimintatavatkin muuttuu jatkuvasti. 

Vierailija
20/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein toimistoalan töitä, johon kuului kirjanpito ym kaikki firman paperi- ja asiakastyöt.  Joskus otin työaikana hiljaisina aikoina kevyemmin, mutta aina tein silti jämptisti ja huolellisesti kaikki työt.  Ne olisi kostautunut itselleni ja firmalle, jos olisin jättänyt tekemättä.