Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin uusi mies on huolestuttava ja outo

Vierailija
01.04.2024 |

Tulee omituinen tunne, että hän koko ajan näyttelisi. Jotenkin kaikki ilmeet ja eleet on liian päälleliimattuja, en tiedä osasinko selittää ymmärrettävästi. Ehkä hän ei vaan pidä minusta ja yrittää näytellä kuin pitäisi? En tiedä. 

Dissaa myös kaveriani hienovaraisesti pyörittelemällä silmiään, tuhahtelemalla tmv. Ei tee tätä kenellekään muulle.

Ei kerro mitään itsestään, menneisyydestään. Enkä nyt tarkoita mitään syvimipiä salaisuuksia, vaan ihan sellaista "kun oltiin Peran kanssa siellä ja täällä, niin... " Muiden keskusteluja seuraa jotenkin liiankin valppaasti. 

En tiedä, vaikuttaako tässä nyt omat traumani myrkyllisestä parisuhteesta, vai onko tässä oikeasti jotain mätää. 

Muilla kokemuksia tällaisesta? Teittekö asialle jotain vai annoitteko olla? Kaikki kokemukset olisivat tervetulleita. :) 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo mies kaapissa oleva homo/bi/transsu? 

ON se.

Vierailija
22/23 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne minullekin  sanoivat  kaverinin ja lähiskuku,serustelukumpanistani.Oltiin silti onnellisia yhdessä 22 vuotta,asutiin erillä tahdostani.Päättyi hänen kuolemaan pari vuotta sitten.Kavereille ja suvulleni en hanki miestä:Tai heidän hyväksyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olen itse vähän samassa tilanteessa. Mun ystävä elää parisuhteessa hullun kanssa. 

miten tämä näkyy? Monen monta kertaa on käynyt niin, että se mies on estänyt minun tai toisen kaverini tapaamasta tätä seurustelevaa ystävää. Meitä on siis kolmen naisen poppoo, ja tämä yksi on hullun vankina kotona. 

yleensä se menee niin, että yritän sopia tapaamista Katin kanssa, puhelimessa hän sanoo että pitääpä tarkistaa aikatauluista=> kysyy mieheltä luvan saako tavata minut esim. Käydä kahvilla. Sitten tulee viesti, että eikun miehellä on nyt jotain tärkeätä menoa mun kanssa, en tiedä mitä. Sitten myöhemmin selviää, että he kävivät tattadadaa PRISMASSA! 

jos sitten onnistun pääsemään Katin kanssa johonkin, vähän oveluutta käyttäen, ja sitten syödään ravintolassa/ burgerpaikassa niin tämä äijänkuvatus soittaa tyyliin kolme kertaa, vaikka tietää missä Kati on. Ihan vaan häiritäk

Mieheni häipyi ihan samanlaisen naisen kanssa. Soittelua myöten. 

Nyttemmin on kuulemma ottanut vähän etäisyyttä, kun muija kiilasi jo aikuisen lapsemme ja miehen väliin. Teki muutakin rumaa jälkeä.