Hallituksen leikkaukset
Kuinka paljon tulosi putoavat ja mitä joudut tekemään niiden tasaamiseksi? Vaihtamaan asuntoa edullisempaan, hakemaan toimeentulotukea, menemään leipäjonoon tms.? Keskustellaan aiheesta joka tästä päivästä lähtien koskettaa monen elämää. Myös omistusasujiin leikkaukset osuvat ensi vuoden alussa kun asumistukea ei enää saa omistusasuntoon. Selviätkö asumiskuluista vai laitatko asuntosi myyntiin?
Kommentit (7)
Ei mitään vaikutusta tuloihin kun olen töissä.
ap sama hullu mikä selittää et omistus asujat ei saa enää tukia.ei omistus asujat edelleenkään elä sosiaalituilla vaan ovat normaali työssäkäyvää porukkaa mut sehän on vaikea käsittää.
Vierailija kirjoitti:
ap sama hullu mikä selittää et omistus asujat ei saa enää tukia.ei omistus asujat edelleenkään elä sosiaalituilla vaan ovat normaali työssäkäyvää porukkaa mut sehän on vaikea käsittää.
En ole sama, olet vainoharhainen. Ja kyllä osa omistusasujista saa asumistukea, ihmisten tulot vaihtelevat, tulee työttömyyttä ja sairautta. Mutta jatkossa eivät enää saa.
Mitäpä luulet miksi tuollainen säädös tulee kun sinun mukaasi kukaan omistusasujista ei saa asmumistukea, tyhjän takiako sellaisen tekevät kun mitään leikattavaa ei sinun mukaasi ole? Olet kyllä varsinainen neropatti. Itse tiedän kaksi ihmistä jotka saavat asumistukea omistusasuntoon.
Milloin leikataan peräsuolen laskeumat pois?
Omaan elämääni ei ole vaikutusta kun en saa tukia. En kuitenkaan kannata tukien leikkausta, sillä elämässä ei koskaan tiedä mitä pahaa voi sattua ja joutuu tukien piiriin. Nykyelämä on kallista ja jos terveys menee vielä kalliimpaa ja vaikeampaa ilman tukia.
Fikassa on 40 t
Suosittelen hommaamaan säästöjä.
Säästöt on tärkeämpiä kuin kiiltävät muovin palat.
Säästäkää puskuria. Systeemi on romahtamassa, eläkkeistäkin aletaan leikata, esim verotuksella.
Mikään hallitus tuskin osaa näitä ongelmia ratkaista:
liian suuri julkinen sektori ja yksityisen sektorin onneton tuotto.
Ei vaikuta mun elämään millään tavalla. En silti kannata leikkauksia.