Mikä siinä kasvoille laukeamisessa kiehtoo?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mikään seksuaalinen teko ei ole törkeä eikä alistava, jos se tehdään yhteisymmäryksessä. Yhdyntä voi olla raiskaus, mutta se ei tietenkään tarkoita sitä, että yhdyntä olisi alistamista, kun se tapahtuu molempien luvalla. Monelle naiselle yhdyntä on paras ja ainoakin tapa saada orgasmi ja tuntea miehen läheisyys voimakkaimmin.
Vastaus liittyy jotenkin siihen, miten miehen seksuaalisuus on jo pakostakin erilaista kuin naisen, koska miehen keho on erilainen. Se e ole huonompi tai parempi, vaan erilainen, ja jeesusteleva ja paheksuva suhtautuminen ei lisää ymmärrystä. Nainen voi kuitenkin hyötyä vain ymmärryksestä eikä poteroitumisesta.
Naiset ovat seksin portinvartijoita ja murrosiässä pojan seksuaalisuus alkaa kehittyä naisten sanelemaan suuntaan. Puhtaasti vapaa miehen seksuaalisuus taas sallii sen tunnistamisen, että mies voi saada mielihyvää asioista, jotka eivät ole naisille mahdollisia. Tämän toteaminen saattaa ak
Tämä on mielenkiintoinen ja hyvä vastaus. Itse tapailen miestä, joka nauttii siitä, että joskus laukeaa mun päälle. Huomasin alussa, että hän oli vähän kahden vaiheilla tekisikö sen vai ei, vaikka olin sanonut, että sopii mulle. Silti hän jotenkin jännitti reaktiotani. Satun olemaan itse sellainen nainen, jota kiihottaa kun mies laukeaa päälle. Kun mies huomasi tämän, hän on sen siitä asti voinut tehdä nauttien asiasta. Hän oli selvästi epävarma siitä, että koenko asian hyväksyvästi vai en, eikä varmasti nauttisi siitä jos itse en nauttisi.
Ihmisen täytyy olla todella ahdasmielinen tuomitessaan toisten haluja. Jos nainen haluaa mällin naamalle tai peppuun, joko mielihyvästä tai tuottaakseen miehelle mielihyvää, tai peräti molemmille, niin mitä se muille kuuluu?