Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin ärsyttävä koira

Vierailija
31.03.2024 |

Minulla on kaveri, jonka kanssa haluaisin syventää suhdetta ystävyydeksi. Esteenä on kuitenkin kaverin ärsyttävä koira. Se raivostuu heti, kun ulko-ovi aukeaa ja seison siinä toisella puolella. Se räksyttää ja murisee niin, että ikenet näkyvät, eikä kaveri kiellä sitä. Kaverin kommentti on, että ei se tee mitään, se on ihan kiltti. Viimeksi katsottiin jotain elokuvaa ja se koira lopulta rauhoituttuaan tuijotti minua koko ajan.

Ei huvita tutustua kyseiseen piskiin yhtään. Ja tämän myötä en halua enää käydä kaverilla kylässäkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kasvatettu elukka ja ystäväsi ei tajuu sitä

Äitis oli huonosti kasvatettu,  kun sinua teki😆

Vierailija
22/24 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat syventää suhdetta, niin kannattaa sanoa vaikka että koira pelottaa minua, voimmeko tavata minun luonani. 

Jos minulle joku sanoisi noin, niin suhde päättyisi siihen. Koira on tärkeämpi kuin joku kaveri.

Etpä taida koirastasikaan liiemmin lopulta välittää, jos et vaivaudu kunnolla edes kouluttamaan sitä. Rajat ovat rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että se koira on sen ihmisen paras ystävä ja toisinpäin. Jos et pidä koirista, etsi koiraton "syvennettävä suhde" tai kehity ihmisenä. 

Vierailija
24/24 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellainen aika tavallista että koiria on ihmisillä joilla ei pitäisi koiria olla. Jotka eivät ymmärrä koiran käytöstä eivätkä osaa kasvattaa siitä täysipäistä. Heille on aina iso yllätys kun koira puree vierasta, vaikka kokenut koiraihminen näkee tilanteen jo ennakolta. Vielä puremisen jälkeenkin he hokevat että se on ihan kiltti, ei se mitään tee. Kunnes puree taas. 

Hemmotellun koiran dominoivaa käytöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan