Lue keskustelun säännöt.
Asiakas suuttui ilman syytä.
31.03.2024 |
Asiakas oli jättänyt kärryt kaupan parkkipaikalle. Seuraavalla kerralla kysyin ystävällisesti häneltä, että jäikö jotain viime kerralla? Hän ihmetteli ja sitten kun mainitsin kärryistä niin hän suuttui. Sanoin takaisin "Tiedän, että kärryn palauttamiseen vaaditaan suurta älykkyyttä ja hyvää kuntoa." Lupasi tehdä valituksen. Noh, nauretaan pomon kanssa yhdessä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat on per seestä!
Tuolla asenteella varmaan jonottavat teidän firmaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat on per seestä!
Tuolla asenteella varmaan jonottavat teidän firmaan 😂
Kyllä jonottavat ja se jono on henkilökunnan syytä, ainakin huutopalautteesta päätellen.
Heikko asiakas kun ei voi ottaa asiallista palautetta vastaan.