Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Oon kyllä yllättynyt siitä miten huono Roivainen on tässä. Oon kuullut sitä livenä mm. joulukonserteissa ja komeesti sen ääni on siellä soinut, mutta tässä ei tunnu onnistuvan ei millään.
Hiphopista ei ollut tietoakaan Roivaisen esityksessä. Ei itsekään taida pystä päättämään, mikä hänen genrensä oikeastaan on. Ei ole tähän asti sitä esittänyt.
Ai kamala. Nyt koskee korviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafak kyllä
on myötähäpeän määrä suuri!
Odotahan, kun Karma esittää...
Joo, ei, nyt ei kyllä lähe... 😄
Aina kun luulee, että enää huonommin ei voi vetää, tulee seuraava tekemään uuden surkeusennätyksen.
Vierailija kirjoitti:
Hiphopista ei ollut tietoakaan Roivaisen esityksessä. Ei itsekään taida pystä päättämään, mikä hänen genrensä oikeastaan on. Ei ole tähän asti sitä esittänyt.
Eiköhän se genrensä tiedä, sillä ei oo vaan mitään tekemistä tän kisan kanssa.
Karma. Olen sanaton. Väärässä rytmissä ja kaikkee 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Noora ?????????
Niinpä. Menin ihan sanattomaksi.
Noora ei tiedä hiphopista mittään
Karmapa oliki aika ruma vähemmillä meineillä.
Rikun biisi lähenteli poliittista julistusta.
OMG Karma. Lopeta tuo hirvitys. Aivan kaamea. Ei voi selvinpäin kuunnella, eikä katsella. Ei jatkoon.
Karman versio Hey Ya! -biisistä kuulosti jotenkin kuin Ghost olisi coveroimassa biisiä. Tämä ei ole kehu.
Mikä se on se... itse.... itsetutkiskelu? Itse..
Nooralle tekis hyvvee
Vierailija kirjoitti:
Roivaisen ääni huojuu nuottien molemmin puolta. Miten voi olla noin huono?
Kuulostaa laulaessaan kuin potisi ummetusta.
Karma ja Lindgreeni pudotusuhassa, mutta Lindgreeni lähti. Olisi kyllä kumpikin joutanut.
Hyvä Riku! You ja hyvin pysyy rytmissä. Kuulostaa ihan räppäämiseltä!
Nyt jouduin kyllä ottamaan äänet pois, anteeks Noora! Oot kyllä pirtee, rohkee ja vallottava mut tää ei ollu sun juttu.