Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Susanna leikkaisi hiuksensa sillä missitukka on niin vanhanaikainen. Ilmekin piristyisi.
Susannalla on todella kauniit hiukset! Sellainen elovenatyttö!
Tollaset kuka vaan saa hiustenpidennyksillä. Jotkut akat ei vaan osaa uudistaa lookkiaan kuten just Laine ja Hintikka + Jokikunnas.
Vaikken Laineen esiintymishabituksesta kauheesti tykkääkään, niin ulkonäköasioissa olen eri mieltä. Minusta hän on nätti ja vahvasti protestoin sitä, että Suomessa oletus ja odotus on, että aikuisen naisen täytyy tietyssä kohtaa ikäänsä kyniä hiuksensa. Että pitkät hiukset eivät muka kuulu aikuiselle naiselle. Suomessa on niin paljon edelleen tuota tympeää ja ankeaa ja miesmäistä lyhyttä tukkatyyliä naisil
Samaa mieltä. Mun työkaverilla on just sellainen "räväkkä" kananperse-kouvolatukka ja se huomauttelee jatkuvasti että olen jämähtänyt 80-luvulle ja mun pitäisi leikkauttaa lyhyeksi että näyttäisin nuoremmalta. No mulla on luonnonkihara ja lyhyissä hiuksissa näytän kerityltä lampaalta. Eikä lyhyt ole helppohoitoinen, päinvastoin. Jatkuvasti täytyy syytää rahaa kampaajaan ettei se näytä homssuiselta ja ylikasvaneelta.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tunteita insertin tarina herätti?"
Mitäs jos tuohon vastaisi, että eipä vttujakaan kiinnosta tms.
Tai nukuin
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on lahjoituspuhelin. Eiköhän suurin osa ole ostanut puhelimensa itse. Eikö noita repliikkejä ole ollenkaan käsikirjoitettu
Jos nyt oikein vitsikkääksi halutaan heittäytyä niin mulla on tavallaan lahjoituspuhelin. Sain puhelimeni joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tunteita insertin tarina herätti?"
Mitäs jos tuohon vastaisi, että eipä vttujakaan kiinnosta tms.
Mä en osais vastata miten noi kaikki vastaa tänään.
Mussa kai jotain vialla.
Siksi hän niillä onkin valmiit replat.
Siksi hän?
Siksihän. Etkö oikeasti tajunnut?
Vierailija kirjoitti:
Imagine all the pee pool
Imäääziin ool the peep oooooolll....
Tidjan tähän mennessä illan paras. Todella miellyttävä ääni ja hyvä esitys.
Taitaa pervo-Lilli toivoa, että Tidjan olisi kirjaimellisesti riisuttu.
Tidjanilla kaunis ääni ja laulaminen vaikuttaa niin helpolta. Lisäksi luonteva lavalla.
Lilli melkein muisti vuorosanat katsomatta paperista :D
Vierailija kirjoitti:
Miten Noora Karma, joka ei osaa laulaa, ottaa itselleen noin ikonisen biisin kuin Imagine, ja sitten tuhoaa sen täydellisesti? En tajua, mitä hän oikein ajatteli valitessaan tuon biisin.
Ei se sitä nyt mitenkään erityisesti tuhonnut, varsinkaan "täydellisesti". Olen kuullut paljon paskempiakin versioita.
Eikä nuo oikeasti itse valitse biisejä. Kaikki on käsikirjoitettua. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse toivoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse toivoa
Hupsis, paljastuin....
Tidjanilta aikas miellyttävä biisi.
Hanna ja Tidjan illan parhaat.
Miksiköhän ei ikinä kerätä rahaa suomalaisille? Vammaisille, työkyvyttömille, köyhille lapsiperheille, pitkäaikaistyöttömille jne.?
Tidjania voisi kuunnella vaikka miten pitkään. Niin kaunis ääni. Vahva ja pehmeä.
On tää niin pitkitetty ohjelma kuin olla voi. Noita ns inserttejä joka välissä ja mainoksia samaten
Kyllä. Ihmisille sattuu lyöntivirheitä ja autocorect tekee temppuja. Oliko vielä muuta kysyttävää?