Se on kuulkaas niin että kelan etuuksilla
Voidaan ostaa kaikkein välttämättömin, kuten ruoka ja jonkun näköinen katto pään päälle. Ja nekin väliaikaisesti niin että pääsee taas jaloilleen.
Jos jotain muuta on vailla, niin menee sitten töihin.
Nyt ei auta muu kuin sopeutua näihin leikkauksiin, olette tottuneet liian hyvään.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Makaa ketarat pystyssä kotonaan. Saa omistuasuntoon asumistuke 300e+toimeentulotukea n 500e+ lääkkeisiin, kotivakuutuksiin , bussilippuun jne . Ei tarvi muuta kuin näpytellä tiedot netissä ja pitää tilit nollilla.
Nätisti saa sinkku n 1300e tilille , että pätkähtää.
Ei saa, ansiosidonnainen on 800 e ja siinä kaikki.
Ap täällä, olen pienipalkkaisena asuntovelalllsena kasvattanut kaksi teinipoikaa ilman mitään ylimääräisiä tukia (elatusmaksut minimi). Mitään tukia en ole saanut.
Varmasti olisin voinut heittäytyä tukien varaan ja pärjännyt ihan yhtä hyvin. Mut ei mulla luonto anna semmoseen periksi, ja lisäksi vielä haluan kerryttää eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä, olen pienipalkkaisena asuntovelalllsena kasvattanut kaksi teinipoikaa ilman mitään ylimääräisiä tukia (elatusmaksut minimi). Mitään tukia en ole saanut.
Varmasti olisin voinut heittäytyä tukien varaan ja pärjännyt ihan yhtä hyvin. Mut ei mulla luonto anna semmoseen periksi, ja lisäksi vielä haluan kerryttää eläkettä.
Pienipalkkaisella työeläke ei ole kovin kummempi kuin kansaneläke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä enemmän on tulossa kuin kansaneläkettä.
Ovatko kelan maksamat eläkkeetkin väliaikaisia? Pitääkö eläkeläistenkin mennä töihin?
Siitä olen APn kanssa samaa mieltä, että kelan etuudet, myös ne eläkkeet, ovat niin pieniä, että riittävät vain välttämättömiin menoihin. Eivät aina niihinkään.
Saa kelan rahoilla ostaa kaljaakin. Sekös ihmisiä kyrpii. Kohta on taas kesä ja puistoissa pitkät bileet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä enemmän on tulossa kuin kansaneläkettä.
Et ole pienipalkkainen jos eläkkeesi tulee olemaan suurempi kuin kansaneläke.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin töissä monta avointa paikka mut ei niitä te-toimistoon ilmoiteta kun toivotaan et saadaan harjoittelijoita tulevia kollegoja.
Niinhän se menee. Toivotaan ilmaisia harjoittelijoita ja heidän jälkeensä lisää ilmaisia harjoittelijoita.
Jokaiselle tietenkin sanotaan, että jos on tosihyvä niin saa oikein töitäkin, mutta ketään ei palkata kun niitä ilmaisia harjoittelijoita saa aina lisää.
Makaa ketarat pystyssä kotonaan. Saa omistuasuntoon asumistuke 300e+toimeentulotukea n 500e+ lääkkeisiin, kotivakuutuksiin , bussilippuun jne . Ei tarvi muuta kuin näpytellä tiedot netissä ja pitää tilit nollilla.
Nätisti saa sinkku n 1300e tilille , että pätkähtää.