FWB ei enää tule seksille niin usein
Mikä voi olla vikana? Pelkää, että miehellä on myös muita seksikumppaneita. Ennen tuli välillä käymään, kun tyttöni nukkui päiväunia tai illalla sen jälkeen, kun tyttö jo nukkui. Nykyään käy enää noin kerran viikossa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Siis sulla on lapsi ja joku mies käy nussimassa sua kun se nukkuu. Hyi helvetti :)
Niinhän lasten vanhemmatkin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Siis sulla on lapsi ja joku mies käy nussimassa sua kun se nukkuu. Hyi helvetti :)
Nolompaa nussiminen olisi lapsen ollessa hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan vanhemmat
Miten niin "pelkäät että on muitakin kumppaneita"? Eikö se ole tarkoituskin? Lisäksi kerran viikossa ei ole edes mitenkään harvoin (esim. itse tapaan omaani paljon harvemmin). Kuulostaa siltä että itse haluat paljon sitoutuneempaa suhdetta häneltä.
Vierailija kirjoitti:
joskus aina haaveilen, jotta olisin 4 miehen kanssa yht'aikaa. 1 olisi sisälläni ihan normaalilla tavalla, 1 klittaani käsittelisi ja molemmilla nänneilläni omansa. Vuoroa vaihtaen, että jokainen saa ja minä 4 kertaa.
Kuvitelkaa tämä kun menette illalla sänkyyn....
Vain 4 kertaa. Aika vähän.
Voitko kysyä jotain urheilujoukkuetta käymään kylässä samalla kun menee johonkin peliin.
Uutuuden viehätys hälvenee. Kaikessa.
FWB - Huom sisältää myös sen friends-osion.
Tuo mitä kuvailit on F-buddy, siinä F ei tarkoita kaveruutta.
Termit ja käsitteet kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia. Mitähän lapsi ajattelisi jos herää ja joku tuntematon kylässä panemassa omaa vanhempaa? Kannattaa myös naisten muistaa, että miehissä jotka käy mielellään panemassa lapsen ollessa kotona on paljon pedareita. Saavat kiksejä ajatuksesta.
hyi helvetti tosiaan.
Herättääkö se pitäisi toimitusta varten?