CHAR AND THE CITY- bloggari
Kappas vaan, ko bloggari on taas kerran poistanut itsestään tulleet kommentit.
Eivät ilmeisesti vastanneet hänen itsestään luomaa kuvaa, joka oli kaikkea muuta kuin uskottava. Vuosien varrella on "ihmetelty" hänen julkaisujaan aika runsain mitoin ja elämäntyyliään. Luulusi ettei ole noin herkkähipiäinen kun kerran itse suoltaa julki "kepeän elämänsä". Viimeksikin mielipiteitä oli pitkälti yli toista sataa.
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Tämä bloggari ei kestänyt:)
Kommentit (99)
Herkkähipiäinen ja kypsymätön teini.
En tajua, että miksi seuraatte? Itse en koskaan käy edes kurkkaamassa näiden aloitusten vuoksi, että miten jollakin aikaisemmin seuraamallani tyypillä menee. Olen päättänyt joskus, että ei enää ja se pitää.
Vierailija kirjoitti:
Herkkähipiäinen ja kypsymätön teini.
Niin aloittaja on, lisäksi pakkomielteinen stalkkeri. Älä seuraa sitä bloggaaja ettei herkkä mielesi pahoitu!
Mielenkiinnosta tulee seurattuja näitä vähän erikoisia tyyppejä koska aina "nostetaan" itseään johonkin erikoiseen asemaan. Eivät tiedä mitään normaalista työnteosta.
Ja mielenkiintoisia ovat myös heidän "ihailijansa", jotka retostelevat arvosteluja ja poistavat ne. Vahva arvaus että on ko.blogin pitäjä itse.
Mitä se kellekään kuuluu mitä joku seuraa. Antakaa seurata. Vauva yms.sivut täynnä näiden bloggareiden arvosteluja mutta tämä yxi poistaa omat arvostelunsa. Miksi lukee niitä kun ei kestä.
Majailee koko ajan jonkun kaverin nurkissa. Luulisi ärsyttävän - kavereita.
Mä käyn, max, kerran vuodessa, lukemaan hänen juttujaan, hanko, grege, kiire, kuohuvaa jne
Ja sama toistuu vuoden päästä. Ei kannata käyttää siihen aikaa
Karseet kulmakarvat laitettu, miehekkäät.
Noh makunsa kullakin, kannattaisi kuitenkin katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta tulee seurattuja näitä vähän erikoisia tyyppejä koska aina "nostetaan" itseään johonkin erikoiseen asemaan. Eivät tiedä mitään normaalista työnteosta.
Ja mielenkiintoisia ovat myös heidän "ihailijansa", jotka retostelevat arvosteluja ja poistavat ne. Vahva arvaus että on ko.blogin pitäjä itse.
Mitä se kellekään kuuluu mitä joku seuraa. Antakaa seurata. Vauva yms.sivut täynnä näiden bloggareiden arvosteluja mutta tämä yxi poistaa omat arvostelunsa. Miksi lukee niitä kun ei kestä.
Mitä kertoo ihmisestä, jos kirjoittaa yxi?
Kuinka nuo 2 naisihmistä voivat olla noin lapsellisia tuon esityksensä kanssa. Karitalla typerä tekonauru jne. Ovat todellakin "järjenjättiläisiä" tuomalla esiin noinkin lapsellista esiintymistä. Leikkisivät keskenään 40-v tädit.
En tiedä onko yleinen ilmiö, että jos kaupunkilaisnainen ei saa/halua lapsia, niin hän jää tuohon nuoruuden skumppabrunssilimboon? Kuin elämän suurin onni ja elämys olisi poseerata missä tahansa miljöössä kuohuviinilasi kourassa ja se on sitä #bestlife.
Tämä on niin "nolo" tyyppi elämänsä kanssa:( Kun kuitenkin elää miehen lasten kanssa ajoittain. Naismalli???
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko yleinen ilmiö, että jos kaupunkilaisnainen ei saa/halua lapsia, niin hän jää tuohon nuoruuden skumppabrunssilimboon? Kuin elämän suurin onni ja elämys olisi poseerata missä tahansa miljöössä kuohuviinilasi kourassa ja se on sitä #bestlife.
Millaista elämän sitten mielestäsi pitäisi olla? Onko lapset ja puolet elämästä vievä "normaali" työ ainoa mahdollisuus elää tämä ainutkertainen elämä? Entä miten voit määritellä mikä kullekin tuo onnea? Miksi nuoruus olisi ainut aika, jolloin saa nauttia brunsseista ja skumpasta?
Ja puhuu teennäisesti, huh. Mutta pakko vaan esittää ja höpöttää omiaan. Kauneustuotteetkin, ei näytä olevan kovinkaan vaikuttavia. Sorry!
En vahingossakaan käy katsomassa blogiaan mutta tiivistäkää tietämättömälle, että kuka tämä siis on.
Tämä on itseään hypettävä nelikymppinen täti-ihminen, joka "harrastaa" yökyläilyä :) tuoksukynttilöitä ja aika usein skumppalasi kädessä kuvis-saan ja dinnereiilä aina muiden kodeissa. Pitää välillä "muotiesityksiä", myötähäpeä on suuri kun näitä vilkaisee.
Elämänsä on teinien tasolla. Haluaa pysyä hinnalla millä hyvänsä näillä leveleillä.
Ihmettelen, miten höynäytettäviä hotellit ja muut majoitukset voivat olla, kun vuodesta toiseen antavat ilmaisia majoituksia ja dinnereitä tälle ikiteinille. Mainosarvo ei ole suuren suuri hänen picukiseuraajamäärällään.Tyttöjen kesken samoissa lakanoissa ja skumppalasi kädessä on ikiteema tämän neitokaisen kanavalla. Ja, että meillä kaikilla oli niin mukavaa.
Tätä minäkään en ymmärrä. Heti kun tulee arvostelua eikä pelkkää suitsutusta, niin ketjut poistetaan.