Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että minulla, 50 v naisella, olisi mahdollista löytää seksiseuraa täksi illaksi..

Vierailija
31.03.2024 |

esim Tinderistä? Miten?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen aina saanut parin tunnin sisällä jos olen halunnut ja saanut valita ihan tasokkaita. Viimeisimmän sain 20 min sisällä kotiini. Ollaan tavattu jo kahtena iltana. 

Kokemusta on parin vuoden ajalta.

Toki olen hyvännäköinen ja täytän kyllä myös miesten kriteerit hyvin. 

T. N47

Ai tinderistäkö? Lukeeko sun profiilissa että haluat seksiä?

Olen myös nainen (51 v). Ei tarvita mitään ilmoitusta. Kun on hyvännäköinen, niin seuraa saa netistä varmasti, varaa valita. Juuri noin kuin N47 kirjoitti, eli nopeasti. Käyttäkää rohkeasti naiset hyväksi....

Vierailija
22/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo 47 v. 

Mulla on maksullinen Tinder, joten profiili ei näy muille. Profiilissa ei lue, että haluan seksiä. 

Valitsen miehistä niitä, joiden profiilissa lukee "etsin jotain lyhytaikaista".

Sitten kun tulee match, niin viesteissä ilmoitan aika pian, että en etsi parisuhdetta vaan satunnaista seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en löydä seksiseuraa edes omasta kodista vaikka asun miehen kanssa. Ei miestä vaan kiinnosta. 

Sillä on toinen akka. Mutta liian laiska eroamaan.

Vierailija
24/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen aina saanut parin tunnin sisällä jos olen halunnut ja saanut valita ihan tasokkaita. Viimeisimmän sain 20 min sisällä kotiini. Ollaan tavattu jo kahtena iltana. 

T. N47

Mitkä ovat miesten kriteerit?

Vierailija
25/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutaan samalla kylällä ja 36v mies kelpaa tyydyttäjäksi, niin kyllä,Sinulla käy flaksi tänään.

Vierailija
26/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N47

Mitkä ovat miesten kriteerit?

En tiedä ovatko nämä kriteerit vain niiden joita olen tavannut, voihan olla, että jos mies etsii vaikkapa nuorempaa naista niin kriteerit ovat erit. Minulla siis seuralaiset ovat 10-15 vuotta nuorempia. 

No mitä he itse ovat kertoneet, niin hoikkuus, muodokkuus, treenattu vartalo, iloisuus, kauniit kasvot, pitkät hiukset, ei voimakkaita hiusvärejä, päihteettömyys, näkyy että on pitänyt itsestään huolta, ei tatuointeja, ikäistään nuoremman näköinen, siisti, tyylikäs, nuorekas pukeutuminen, muutakin kuin mustaa väriä. Ei tekoripsiä, kynsiä, huulia yms. Luonnollinen, kaunis meikki. Pilkettä silmäkulmassa. 

Minut tavattuaan he ovat pitäneet siitä, etten vaikuta mt-ongelmaiselta, en ole yh äiti, olen työssäkäyvä, itsenäinen, en jää roikkumaan, en vaadi tuntikausien viestittelyä ja viestejäni on helppo ymmärtää, mitään ei tarvi lukea rivien välistä. En pahoita mieltäni tai suutu tyhjästä. Olen siisti ja asuntoni on siisti. 

Onhan näitä. Miehet ovat kertoneet, että uskomattoman suuri osa naisista on monimutkaisia, sekopäisiä tai epäsiistejä jne. 

Vierailija
27/34 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo 47 v. 

Mulla on maksullinen Tinder, joten profiili ei näy muille. Profiilissa ei lue, että haluan seksiä. 

Sitten kun tulee match, niin viesteissä ilmoitan aika pian, että en etsi parisuhdetta vaan satunnaista seuraa. 

Tuskin on tarpeen valita vain niitä, jotka erikseen ilmoittavat etsivänsä jotain lyhytaikaista. Mies, jolle ei kelpaa satunnainen seksi ilman sitoumuksia on harvinaisuus / kummajainen.

Vierailija
28/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä tavannut todella paljon naisia seksin merkeissä.

Ja suurin osa, väitän 4/5 naisista on ihan sekopäitä

Vierailija
29/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo 47 v. 

Tuskin on tarpeen valita vain niitä, jotka erikseen ilmoittavat etsivänsä jotain lyhytaikaista. Mies, jolle ei kelpaa satunnainen seksi ilman sitoumuksia on harvinaisuus / kummajainen.

Nyt aliarvioit miehiä ja yleistät aivan liikaa.

Ei todellakaan kaikki miehet halua pelkkää seksiä. 

Vierailija
30/34 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli halut, ja "pakko oli kokeilla" Kun oli tilaisuus ja paikka. Onnistu! Ihana nuori mies....N53

Vierailija
31/34 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta lähtökohtaan on että olet mies,

Vierailija
32/34 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kiinnostavat nimen omaan ikäiseni (52v) naiset. Ainoastaan liiallinen lihavuus tai huono hygienia olisivat totaalinen no-no. Mutta jos edes hieman sievä, naisellinen ja sopusuhtainen, niin ehdottomasti kyllä.

Vierailija
33/34 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö 50v nainen seuraa?

Vierailija
34/34 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.