Uskotteko että minulla, 50 v naisella, olisi mahdollista löytää seksiseuraa täksi illaksi..
Kommentit (34)
Riippuu vaatimustasostasi ja ulkonäöstäsi. Jos nämä ovat ristiriidassa, voi olla vaikeaa.
Nainen löytää aina seksiseuraa jos vaan haluaa.
nainen saa aina seksiä halutessaan. puutteessa olevia miehiä on suomi täynnä.
100% varmasti saat tänä iltana jos haluat
Tinder tuntuu niin rasittavalta...kuin neulaa etsisi heinäsuovasta.Muita tapoja?
Levität jalkasi ja pidät suusi kiinni, niin saletisti onnistuu.
Jos sinulle kelpaa mikä tahansa elämänkoululainen niin varmasti. Jos olet valikoivampi niin onnesta kiinni.
Ulkonäkö merkkaa paljon. Mutta jos olet ok näköinen, niin esim chat kautta varmasti, tasokastakin. Etenkin vieraassa kaupungissa todennut toimivaksi konseptiksi ;) N51
Mä en löydä seksiseuraa edes omasta kodista vaikka asun miehen kanssa. Ei miestä vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en löydä seksiseuraa edes omasta kodista vaikka asun miehen kanssa. Ei miestä vaan kiinnosta.
miestäsi ällöttää sinun jatkuva nalkuttamisesi, mutta muualta saat kyllä helposti seksiä, kun vieraat miehet eivät ole joutuneet kuuntelemaan nalkutustasi.
Vierailija kirjoitti:
Tinder tuntuu niin rasittavalta...kuin neulaa etsisi heinäsuovasta.Muita tapoja?
"neulaa heinäsuovasta". joo tinderissähän ne seksiä etsivät miehet ovatkin juuri noin harvinaisia. vai?
Saat varmasti jos laitat tähän ketjuun puhelinnumerosi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että se satuttaa, mutta jos toisella ei ole haluja, ei se ole mikään syyttelyn aihe. Halut voivat olla vaikea asia, omani loppuivat kuin seinään noin nelikymppisenä, vaikka sitä ennen olin aina ihmetellyt, miten jotain voi olla seksi kiinnostamatta. Mielelläni löytäisin ne uudestaan, mutta tekipä mies mitä hyvänsä, mietin kauppalistaa, töitä tai siivoamista ja odotan, että tilanne on ohi. Ihan kuin fyysinenkin tunto olisi hävinnyt, mikään ei tunnu miltään.
No olen aina saanut parin tunnin sisällä jos olen halunnut ja saanut valita ihan tasokkaita. Viimeisimmän sain 20 min sisällä kotiini. Ollaan tavattu jo kahtena iltana.
Kokemusta on parin vuoden ajalta.
Toki olen hyvännäköinen ja täytän kyllä myös miesten kriteerit hyvin.
T. N47
täällä yksi 38v mies tarjolla. olen kyllä autisti kuulemma ja en hirveän miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
No olen aina saanut parin tunnin sisällä jos olen halunnut ja saanut valita ihan tasokkaita. Viimeisimmän sain 20 min sisällä kotiini. Ollaan tavattu jo kahtena iltana.
Kokemusta on parin vuoden ajalta.
Toki olen hyvännäköinen ja täytän kyllä myös miesten kriteerit hyvin.
T. N47
Ai tinderistäkö? Lukeeko sun profiilissa että haluat seksiä?
On mahdollista jos olet kaunis.