Koirankakat taas jalkakäytävän puolella!
Nyt kun lumet alkanut sulaa pohjoisessakin, niin kakat paljastuu lumen alta. Harmikseni joudun jalankulkijana väistelemään näitä kakkoja silloin tällöin. Mikä saisi koiran omistajat huolehtimaan kakat kauemmaksi jalkakäytäviltä?
Kommentit (9)
Niin on. Tällä alueella menee metsässä kivoja polkuja. Jopa keskellä polkua kasoja. Samoin jalkakäytävillä. En tajua.
Koiransapaskottajat ovat sen verran vajaaälyisiä että eivät osaa kerätä rakkinsa paskoja jalkakäytäviltä.
Siksi herkkumyrkkylihapullat ovat toimiva tapa.
Miltäköhän tuntuu jos ulkoiluttaja itse astuu näihin "miinoihin"? Ei oo mukava joutua kuuraamaan kotona kakkojen takia. Ja matot pesuun.
Työttömät työkokeiluun keräämään koiranpaskaa kadulta. Saavat ulkoilua ja vähän extra-rahaa 9€/päivä 👍
T: Satanen
Jokakesäinen ja kesäinen riesa. Nyt löytyi sitten sellainen tapaus että on kyllä kerännyt kakat pussiin ja sitten heitellyt ne pussit sinne pihalle ja polunvarteen. Missä järki?
Eihän toi ole edes kovin paha. Kun itse hoidin äitini koiraa talvella, koiruus päätti mennä lumen peittämän auton katolle vääntämään pökäleet. Juostiin ja kovaa :) Näin Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Koiransapaskottajat ovat sen verran vajaaälyisiä että eivät osaa kerätä rakkinsa paskoja jalkakäytäviltä.
Siksi herkkumyrkkylihapullat ovat toimiva tapa.
Eihän se koiran vika ole, jos sen omistaja on typerys! Miksi viatonta koiraa pitäisi siitä rangaista?
Koira pois tuollaiselta omistajalta joka ei osaa koirasta huolehtia mm keräämällä sen ulosteita.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuu jos ulkoiluttaja itse astuu näihin "miinoihin"? Ei oo mukava joutua kuuraamaan kotona kakkojen takia. Ja matot pesuun.
Ei ne välitä, niillä on korvien väli täynnä sitä.
Koiranpaska kadulla on Suomessa pyhää. Se kuuluu kaduille ja on ihmisoikeus että kaduilla pitää voida olla koiranpaskaa. Jos olet eri mieltä, keskustelu kuuluu viedä siihen, että ihminen on ympäristölle paljon haitallisempi kuin koira koska ihmiset jättävät rannoille lasinsiruja.
Muista siis, että aina kun näet kadulla koiranpaskaa, näet ihmisoikeuksien toteutuvan.