Mikä lasketaan ghostaamiseksi?
Se on selvää, että jos ei vastaa enää ollenkaan toisen viesteihin, tai vallan blokkaa toisen, niin se on ghostaamista.
Miten sitten sellainen, jos tapaamisen jälkeen ei vain enää laita toiselle viestiä? Jos ei halua enää tavata tai viestitellä ja samalla toivoo, että se toinen osapuoli olisi samoissa aatoksissa?
Jos tämä toinen osapuoli nyt kuitenkin omissa oloissaan toivoo ja odottaa viestiä, niin kokeeko hän tulleensa ghostatuksi?
Kommentit (5)
Ihan mahdotonta arvioida miten joku kuvitteellinen henkilö KOKEE jonkun asian. Itselleni tuo ei olisi ghostaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahdotonta arvioida miten joku kuvitteellinen henkilö KOKEE jonkun asian. Itselleni tuo ei olisi ghostaamista.
Ja jatkan vielä että jos itse olisin tuossa tilanteessa kuitenkin kiinnostunut, laittaisin kyllä itse sen viestin. Jos siihen jättäisi vastaamatta, sitten kokisin sen ghostaamisena mutta toisaalta ei sillä väliä. Lopputulos sama.
Ja jos en olisi itsekään kiinnostunut, olisin vain tyytyväinen jos ei tarvitse vastailla enää mihinkään. Itse en ghostaisi jos viestin saisin.
Kummittelu, räyhähenki ym. Ei kuitenkaan esim UFO, ihmissusi tai vampyyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkan vielä että jos itse olisin tuossa tilanteessa kuitenkin kiinnostunut, laittaisin kyllä itse sen viestin. Jos siihen jättäisi vastaamatta, sitten kokisin sen ghostaamisena mutta toisaalta ei sillä väliä. Lopputulos sama.
Ja jos en olisi itsekään kiinnostunut, olisin vain tyytyväinen jos ei tarvitse vastailla enää mihinkään. Itse en ghostaisi jos viestin saisin.
Itsekin olen ymmärtääkseni ihan samoilla linjoilla. Eli tapaamisenkaan jälkeen ei ole velvollisuutta erikseen laittaa mitään, "tämä oli nyt tässä, ei kiinnosta enempää" -viestiä, mutta jos toinen osapuoli vielä lähestyy viestitse, niin sitten kyllä vastataan ja kerrotaan mikä tilanne on.
Kaikki katoaminen. No jos koskaan ei ole livenä nähty, niin sitten ollaan aika rajoilla. Muutama viesti ja sitten ei mitään, niin ehkä nyt ei vielä varsinaisesti ghoustaamista ole. Mutta ainakin jos on kerrankin nähty, niin pitää olla sen verran rohkeutta että pystyy sanomaan asian suoraan, että tämä oli nyt tässä. Sen sanominen ei ole kovinkaan vaikeaa, kun on rehellinen. Eli ei koita keksiä tekosyitä, vaan sanoo että oma tunne ei ole tässä vain mukana. Kyllä se toinen sen ymmärtää, eikä siinä ole mitään super-vaikeaa.