Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kerrostalon alakertaan jättää "saa ottaa" laatikon?

Vierailija
30.03.2024 |

;(tavaraa olis!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä on ollut jotain pientä , saa ottaa. 

Tai ilmoitustaululla  on lappu, että mankelihuonessa on pois lahjoitettavaa tavaraa. Lapussa on myös tavaroiden pois vienti päivä.

Vierailija
22/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen nähnyt roskakatoksissa annetaan lapulla varustettua tavaraa. Tai sitten ilmoitustaululle kuva tavarasta ja yhteystiedot. Rappuun ei saa tavaraa jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa toimi aikanaan kierrätyspiste, mutta sitten asukkaat rupesivat dumppaamaan sinne täysin käyttökelvotonta rojua.  Se oli sitten se kierrätyspisteen loppu. Nyt sitten raahaavat romunsa jätekatokseen, kun kukaan ei ole näkemässä. (Eivät tietenkään kaikki, mutta tarpeeksi moni, että siitä on oikeasti haittaa.)

Vierailija
24/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä jättänyt päiväksi. Kirjoja lähinnä. Kaikki on mennyt oikeastaan parissa tunnissa. Joku muu jättää lehtiä. Ei ainakaan vielä ole kukaan kieltänyt.

Vierailija
25/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että oli ihanaa kun niemenrannassa joku laittoi ulko-oven eteen 10 eri kasvohoito tuotetta, mihin ei olisi itsellä varaa , laatikkoon ja laittoi "saa ottaa, vaihdoin toiseen merkkiin, osa käytettyjä." 

Vierailija
26/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus jättänyt ylimääräisiä kasveja alakertaan hissin viereen lapun kera. On ne uudet kodit löytäneet aina nopeasti. 

Jos on käyttökelpoista tavaraa niin aika usein täällä näkyy roskakatoksessa. Enpä tajunnut että se on kiellettyä.

Vierailija
27/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että oli ihanaa kun niemenrannassa joku laittoi ulko-oven eteen 10 eri kasvohoito tuotetta, mihin ei olisi itsellä varaa , laatikkoon ja laittoi "saa ottaa, vaihdoin toiseen merkkiin, osa käytettyjä." 

Joskus ostin liikaa karkkia, niin jätin avaamattomat mässyt alakerran penkille lapun kera "saa ottaa, aloin dieetille" :D

Vierailija
28/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on voinut spermata sinne...

Vierailija
29/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
30/30 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP