Olen tyhmä, en saanut töitä tässä elämässä.
Enpä ole kelvannut mihinkään työtön kolmesta tutkinnosta huolimatta. Olen siis saatanan tyhmä ja tästä lähin kirjoitan sen myös kaikkiiin hakemuksiin.
Kommentit (37)
Tuosta syystä pääset eläkkeekkeelle kun kerrot tuon lääkärille.😭
Minulla on korkeakoulututkinto IT-alalta enkä ole kelvannut kenellekään pl. pikkupätkä 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onko postinjakajilla älykkyys osamäärä 160 kun itse en ole päässyt niihin töihin vaikka hain 4 kertaa.
Jaoin postia aikanaan lyhyen pätkän, kunnes vuokrafirma palkkasi tilalleni jonkun muun. Mun äo on kyllä alhaisempi kuin tuo, mutta selvästi yli sadan, sillä aikanaan kirjoitin pitkästä matematiikasta laudaturin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sosiaalinenkin mutta nykyään ei enää kiinnosta koska ei siitä ole hyötyä että saisi töitä.
T: ap
Siitä kannattaa pitää kiinni, pärjää paremmin kuin fiksuudella.
Onnea! saat nauttia elämästä eikä tartte kestää esim yhden firman hulluja yksilöitä kun et ole siellä.
Työnvälitys toimii myös elämän jälkeen alakerrassaki.
Mä oon fiksu, mutta autisti. Ei töitä, mutta onneksi osaan treidata.
Vierailija kirjoitti:
Onko postinjakajilla älykkyys osamäärä 160 kun itse en ole päässyt niihin töihin vaikka hain 4 kertaa.
Mihinkään Postin hommiin ei näköjään pääse millään jos on valkoihoinen perus-syntymäsuomalainen. Olen itsekin hakenut useita kertoja Postin ilmoittamia työpaikkoja ja kerran olen vuokrafirman haastatteluun päässyt, mutta ei mitään muuta tulosta.
Kilpailijoilta en ole huomannut ensimmäistäkään työpaikkailmoitusta, esim. Matkahuollolla, ainakaan TE-sivustolla. Tietysti voisin lähettää avoimen hakemuksen, mutta mistään muustakaan avoimesta hakemuksesta ei ole koskaan kuulunut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä pääset eläkkeekkeelle kun kerrot tuon lääkärille.😭
Just. Puoli Suomea olisi eläkkeellä, jos noilla perusteilla se heruisi. Mulla ei ole mitään koulutusta ja 5 diagnoosia, osa päädiagnooseja ja osa fyysisiä.
Silti käyn töissä. Mähän kuulun niihin onnekkaisiin! Tiedän monia joilla on samat sairaudet kuin mulla, mutta ei kukaan huoli töihin, eikä eläkkeelle päästetä.
Miksi ihmisillä on se käsitys, että jos vähänkin päästä vippaa, saa heti eläkepaperit kouraan?
No sitten täytyy olla jo melkoisen aivokuollut, jos ei edes tehtaan linjastolle ole päässyt. Siivoamaankin pääsee ilman koulutusta ja kokemusta. Oletko käynyt kysymässä? Kebab-paikkoihin ei tarvita minkään näköistä koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnhaku ja työhaastatteluissa menestyminen ovat omia taitolajejaan.
Tämä. En ole käynyt kuin peruskoulun mutta aina töihin päässyt, kiitos hyvän ulosannin vuoksi ja on sanottu että minusta pidetään, olen tykätty tyyppi:)
"Kiitos hyvän ulosannin vuoksi", kyllä huomaa, että vain peruskoulu käyty.
Vierailija kirjoitti:
Häviäjät on häviäjiä.
Ja idiootti on idiootti, kuten sinä!
Myöskin kolme tutkintoa suorittaneena koen että yrittäjyys on ainoa tie. En jaksa enää nelikymppisenä hakata päätä seinään, kun en aidosti edes halua kenenkään halpaorjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Työttömille voisi järjestää näytelmä/teatterikoulutuksia että pärjäävät työhaastatteluissa ja saisivat töitä. Varsinkin ujoille. Siihen voisi laittaa sen korotetun 9e/pvä tuen että olisi rahallisestikin motivoivaa.
Ehdotin yhdellä työllistymiskurssilla, että voidaanko edes tehdä harjoitushaastatteluja, niin ei käynyt ei mitenkään, koska vetäjällä ei ollut kokemusta haastattelujen järjestämisestä vaan ainoastaan osasi neuvoa miten Wordissä laitetaan sarkaimet oikeaan kohtaan jotta CV:n reunat ovat tasoissa. Ja tämäkin kurssi maksoi valtiolle varmaan 40 000€.
Olen ollut sosiaalinenkin mutta nykyään ei enää kiinnosta koska ei siitä ole hyötyä että saisi töitä.
T: ap