Mies on muuttunut rakastelun jälkeen kylmäksi?!
Mikähän juttu tämä nyt on? Pitkä liitto takana, keski-ikäisiä ollaan. Seksiä harrastellaan suht usein edelleenkin eikä mitään ihmeempää riitaakaan ole ollut aikoihin. Kun aloitellaan niin mies suutelee, halailee jne. Aivan kuten ennenkin. Mutta kun itse toiminta on ohi niin ei ota vastaan enää mitään hellyyttä tms. Jos olen antamassa vaikka suukon niin hyvä ettei väistä ja käännä päätänsä pois! Jää kyllä makailemaan viereen mutta vähän kauemmas ja eikä enää halaile ja ihan selvästi välttelee kaikkea sellaista rakastavaisten kontaktia. Vaikea selittää mutta tulee tunne kuin ei haluaisi siinä lähelläni olla, kuin ei rakastaisi enää, ei mitään lämpöä ilmassa. Otan toki asian vielä puheeksi joku päivä mutta löytyyköhän vastaavasta kokemuksia ja mistä oli kyse?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltu on ja riidelty niin pirusti! Mies alkoi sönköttämään ettei muka tarvitse enää seksiä niin usein kuin minä haluaisin?! En minä ole väkisin kimpussa ollut. Ihan on itse aloittanut ne hommat monesti. Haluaisi enemmän läheisyyttä ja vaikka telkkarin katselua yhdessä! Näitäkin asioita mies on vaan vähentänyt viime aikoina kun olen yrittänyt. Minua alkoi syytellä vähän kaikesta mahdollisesta. Ja se naiskaveri tuntuukin olevan erittäin tärkeä ihminen miehelleni. Siitä riitely vasta alkoikin. Ei suostunut kommentoimaan oikein mitään naisesta ja sain tietää että ovat olleet useita kertoja vain kaksistaan treeneissä! Täytyy sanoa että nyt todellakin epäilen että heillä on jotain muutakin kuin vain kaverisuhde! ap
Suuttuminen ja sinun syyttely asioista/ hyökkäävyys (="paras puolustus"..) on aika yleisiä vihjeitä siitä, että kuviossa on toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltu on ja riidelty niin pirusti! Mies alkoi sönköttämään ettei muka tarvitse enää seksiä niin usein kuin minä haluaisin?! En minä ole väkisin kimpussa ollut. Ihan on itse aloittanut ne hommat monesti. Haluaisi enemmän läheisyyttä ja vaikka telkkarin katselua yhdessä! Näitäkin asioita mies on vaan vähentänyt viime aikoina kun olen yrittänyt. Minua alkoi syytellä vähän kaikesta mahdollisesta. Ja se naiskaveri tuntuukin olevan erittäin tärkeä ihminen miehelleni. Siitä riitely vasta alkoikin. Ei suostunut kommentoimaan oikein mitään naisesta ja sain tietää että ovat olleet useita kertoja vain kaksistaan treeneissä! Täytyy sanoa että nyt todellakin epäilen että heillä on jotain muutakin kuin vain kaverisuhde! ap
Tietenkään ei tarvitse seksiä ap:n kanssa enää niin usein, kun harrastaa sitä sen kaverinaisen kanssa. Toki ap näppärästi siinä lähellä, niin käyhän sekin, kun tarve iskee.
Onko alkanut laittaa itseään enemmän? Uusia vaatteita? Laihduttaa? Puhuu salaa puhelimeen kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Onko alkanut laittaa itseään enemmän? Uusia vaatteita? Laihduttaa? Puhuu salaa puhelimeen kotoa?
Keski-iän jonkinasteinen kriisi kylläkin alkanut. Tuntuu että kaikkea mahdollista pitäisi nyt tehdä ja ostaa ja suunnittelee vähän älyttömiäkin juttuja. Välillä on kuin meidän teini käytökseltään. ap
Evoluutio. Seksin, tai siis tietenkin orgasmin, jälkeen kiinnostus lähtee luonnollisesti mm. prolaktiinin takia. Näin ne ihmiset toimii, varsinkin miehet, naisilla vaikutus on monista syistä lievempi ja pitkäkestoisempi ja vaikuttaa vähän tavalla, juurikin esim epäitsevarmuuden, ja mieheen ärtymisen muodossa. Prolaktiini tasot heittelee ja madaltuu orgasmin jälkeen n. pariksi viikoksi, jolloin myöd dopamiini tasot ovat matalammat.
Jos haluat muutosta, lukekaa esim. Cupids poisoned arrow.
Pelkkää riitelyä ollut viime ajat kun otin asian puheeksi. Pahasti alkaa näyttää siltä että mies on valehdellut ja valehtelee asioista jotka liittyvät tähän naiskaveriin. Vatuuttaa niin hel ve tisti!!! ap
Syy löytyy evoluutio psykologiasta. Uroksen kuuluu jatkaa sukuaan eli sieneniään mahdollisimman tehokkaasti. Orgasmin jälkeen luonto sanoo sinulle alitajuisesti " homma hoidettu, äkkiä pois ja uutta naarasta etsimään , älä nyt tähän enää jää ". Miehelle tulee oikeasti fyysinen olo joka kumpuaa tuolta evoluution kehityksestä. Meidät on vain ohjelmoitu niin ja se voimakas olo joka tulee orkun jälkeen, se pitää järjellä sivuuttaa ja esittää olevansa hellä välittävä aviomies. Mutta se olo oikeasti orkun jälkeen on sellainen että homma tehty, eteenpäin. Vaikea selittää mutta se tunne on todella voimakas aivoissa, luonto ja evoluutio on vielä aika voimakas meissä ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Syy löytyy evoluutio psykologiasta. Uroksen kuuluu jatkaa sukuaan eli sieneniään mahdollisimman tehokkaasti. Orgasmin jälkeen luonto sanoo sinulle alitajuisesti " homma hoidettu, äkkiä pois ja uutta naarasta etsimään , älä nyt tähän enää jää ". Miehelle tulee oikeasti fyysinen olo joka kumpuaa tuolta evoluution kehityksestä. Meidät on vain ohjelmoitu niin ja se voimakas olo joka tulee orkun jälkeen, se pitää järjellä sivuuttaa ja esittää olevansa hellä välittävä aviomies. Mutta se olo oikeasti orkun jälkeen on sellainen että homma tehty, eteenpäin. Vaikea selittää mutta se tunne on todella voimakas aivoissa, luonto ja evoluutio on vielä aika voimakas meissä ihmisissä.
Onko minun aviomies sitten joku evoluution seuraava askel kun hän päinvastoin lauettuaan haluaa minut syliinsä ja joko hellii tai ottaa pienet nokoset. 🤔
En väitä etteikö tuollaista voisi olla mutta minun vähäiset mieskokemukseni puoltaisivat enemmän että seksi lisää sitä läheisyyden tunnetta ja myös seksin himoa
Miehillä muuttuu hormonitasot iän myötä ja heilahtelee myös.
Onko muissa aktiviteeteissa muutoksia? Puhutteko avoimesti seksuaalisuudestanne ja toiveistanne?
Joku huoli siellä taitaa painaa: ajatus, jota tämä mies ei spontaanisti osaa kertoa.
Narsistilta kuulostaa. Mitään aitoa tunneyhteyttä ei ole ja hänelle riittää, että sai sen fyysisen suorituksen suoritettua ja sinulta tälläkin kertaa tavallaan otettua/huijattua.