Jalkojen levittäminen äärimmilleen auki helpottaa orgasmin saamista naisilla
Muistan kun joskus luin tästä, että jos avaa reidet ihan ääriasentoon auki, ikäänkuin jännittää niitä auki, niin orgasmi tulee helpommin ja voimakkaampana. Kokeilin sitä silloin itsekseni ja todellakin toimi. Siis verrattuna siihen että jalat on vaan rennosti auki, tässä sellainen pieni jännite ja pakotus niiden avaamiseksi. Nyt oon alkanut harrastaa uudelleen, kun löytyi mies jonka kanssa orgasmi yhdynnässä alkoi olla jo todella lähellä. Ja sitten niitä alkoi vaan tulla! Kokeilkaa naiset ihmeessä! Onko muilla kokemusta? Huh kun alkoi himottaa kun mietinkin tuota
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on päinvastoin. Mun jalkojen täytyy olla suorina että saan orgasmin yhdynnässä.
Tuo toimii miehilläkin. Jos muuten ei saa niin ihan tikkusuorakai ja jännitää kaikkilihakset varsinkin lantionpohjalihakset.
Se että saa olla rentona, eikä väännellä ja käännellä edes niitä jalkoja, etenkään toisen toimesta mihinkään asentoon > auttaa saamaan orgasmin.
N36
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaapa miksi niin monet naiset haluavat kokeilla X-asentoon sitomisleikkiä 🤔 Olisiko aloituksella joku yhteys tähän?
Ei mitään tekemistä. ”Monet naise jne” taitaa olla vinttikamarin ajatushautomon tuotetta
Arvatkaapa miksi niin monet naiset haluavat kokeilla X-asentoon sitomisleikkiä 🤔 Olisiko aloituksella joku yhteys tähän?