Voe ei! Nyt Stubb on soittanut Emma Thompsonille
Onko niin iso juttu... mää vaan ihmettelen täällä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
No, tämä on juuri Stubbin tyylistä.
Kyllä. Eli kansainvälistä, tyylikästä, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Teille ei sit näköjään mikään kelpaa... ikäviä ankeuttajia olette. Hyvä Emma ja hyvä Stubb!
Tämä. Ihmiset ovat eläneet tynnyrissä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, presidentti Stubb, hyvin toimittu! Ja kiitos Emma!
Hienoa, että presidenttimme on ehtinyt myös pyöräilemään vaimonsa kanssa.
Kiitän joka ilta rukouksella Herraa, jos Stubb on ehtinyt kävellä, pyöräillä, käydä vessassa tai soitella hölmöjä puheluita.
Ensimmäinen kerta kun saa hävetä 🙈. Veikkaan ettei jää viimeiseksi.
Linssilude näki tilaisuutensa. Nimittäin Stubb.
Kun Emma ei vaan nyt tulkitsisi, ettei laskua tarvi maksaa...?
Stubb tekee vain työtään. Turha Suomen presidentin on ylpeillä liikoja. Ei tänne kukaan vahingossa eksy sijoittamaan tai kuvaamaan elokuvia.
Stubbin yksi tehtävistä on edistää kauppaa Suomen ja muun maailman välillä.
Vierailija kirjoitti:
Linssilude näki tilaisuutensa. Nimittäin Stubb.
Mua hävettää te pöhköt suomalaiset. Ei mulla muuta. Kuuluu asiaan huomioida ihmiset jotka vievät tai tuovat mainetta Suomelle. Kuten Emma Thomson.
Typerää.
mitä tuo stubbeli tällä hakee? Tekisi töitään, ei hän mikään matkailutoimisto ole, ja Thompson on has-been.
Vierailija kirjoitti:
Teille ei sit näköjään mikään kelpaa... ikäviä ankeuttajia olette. Hyvä Emma ja hyvä Stubb!
Stubb on pelle.
Vierailija kirjoitti:
Thompson heitti normaaleja kohteliaisuuksia ja Suomi sekoaa.
Meillä on ihan jäätävä alemmuuskompleksi. Ruotsalaiset ei vaivautuisi soittelemaan perään eikä tekisi asiasta numeroa. Metsäsuomalaiset taas sössöttää varmaan talvisodasta tuolle näyttelijälle.
Ruotsalaiset tekee numeron aina ja jokapaikassa omasta erinomaisuudestaan. Ruotsalainen ei unohda markkinoida itseään.
Nolo, nolompi, Stuppimulukku.
Voi prkele teitä, jotka sen pressaksi äänestitte.
Eikö tuollakaan nyt ole tärkeimpiäkin tehtäviä, kuin tyhjänpäiväiset kilauttelut, tyhjänpäiväisille "julkkiksille!"
Vierailija kirjoitti:
Nolo, nolompi, Stuppimulukku.
Voi prkele teitä, jotka sen pressaksi äänestitte.
Sanoppa muuta! HYI OLKOON!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan jäätävä alemmuuskompleksi. Ruotsalaiset ei vaivautuisi soittelemaan perään eikä tekisi asiasta numeroa. Metsäsuomalaiset taas sössöttää varmaan talvisodasta tuolle näyttelijälle.
Ruotsalaiset tekee numeron aina ja jokapaikassa omasta erinomaisuudestaan. Ruotsalainen ei unohda markkinoida itseään.
Niillä on syy ylpeyteensä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit tietää ettei ruotsalaiset soittaisi vastaavassa ? Olen melko varma, että Victoria vähintään soittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettää olla suomalainen!
Minua hävettää tyhmät palstalaiset.
Turhake-pressa.