Naapurin nainen vaihtanut kolme päivää renkaita. Pitäiskö jo mennä tarjoamaan apua vai tuleekohan sieltä raivopuuska vastaan?
Naiset niin arvaamattomia. On tosiaan kolme päivää yrittänyt vaihtaa renkaita ja ei tunnu onnistuvan. Ei ole saanut kun pari pulttia auki kun kiikareilla katsoin äsken.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi. Mä voin mennä hjelppaan.
t. Toinen naapurin rouva
Kaksi kanaa, aina hirveempi soppa.
jos nais oletettu tarjoo pyllyä palkaksi
Vierailija kirjoitti:
Itsenäiset ja vahvat naiset ei miehen apua kaipaa niin katsele ikkunasta vaan mutta älä mene auttamaan!!
Kävin kohteliaasti kysymässä voinko auttaa, mutta huusi että paina *aatana *ittuun siitä.
Ap
Jotenkin hassusti tuntuu siltä, että joka kevät ja syksy täällä on joku samanlainen "naapurin avuton nainen säheltää renkaiden kanssa" - aloitus. Sama sekopää varmaan aina asialla.
Muista pyyhkiä heppi talospariin niin vaimo ei huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäiset ja vahvat naiset ei miehen apua kaipaa niin katsele ikkunasta vaan mutta älä mene auttamaan!!
Kävin kohteliaasti kysymässä voinko auttaa, mutta huusi että paina *aatana *ittuun siitä.
Ap
Parempi kuin ei mene, tulee vielä syyte seksuaalisesta häirinnästä.
Tuttava joutui kerran kuuntelemaan, kun hänen miehensä ja appensa suunnittelivat renkaidenvaihtoa. Miehet puivat asiaa niin hartaasti, että hän kyllästyi kuuntelemaan ja vaihtoi renkaat itse. Olikohan miesten tarkoituskin väsyttää nainen niin, että häneltä meni usko siihen, että miehet saavat ikinä renkaat vaihdettua?
Vierailija kirjoitti:
Tuttava joutui kerran kuuntelemaan, kun hänen miehensä ja appensa suunnittelivat renkaidenvaihtoa. Miehet puivat asiaa niin hartaasti, että hän kyllästyi kuuntelemaan ja vaihtoi renkaat itse. Olikohan miesten tarkoituskin väsyttää nainen niin, että häneltä meni usko siihen, että miehet saavat ikinä renkaat vaihdettua?
Säälittävä naistrolli iski😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Kävin varovasti kysymässä ja haukut tuli. Siltä oli katkennut kynsiä ja tukka ihan sekaisin. Näytti olevan hermoromahduksen partaalla. No ainakin yritin.
Ap
Anna hänen voimaantua rauhassa. Kysyy kyllä apua jos tarvitsee.
Ei kannata auttaa, mutta voit mennä manspleinaamaan miten se kuuluu tehdä. Toivottavasti sinulla on tapaturmavakuutus.