Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä alkanut eron jälkeen puhua asioita ja tehdä tekoja, joita kaipasin koko suhteen ajan.

Vierailija
30.03.2024 |

Muutama kuukausi ollaan oltu erossa. Mä lähdin, koska jäin niin paljon paitsi siitä mitä kaipasin suhteelta. Kummallakin on ollut jotain satunnaisia treffejä tässä välissä. Itsellä ei ole oikein kukaan tuntunut missään.

Menin eilen hänen luokseen. Kemia sekoitti pään totaalisesti, mä en mahtanut itselleni mitään ja päädyttiin sänkyyn.

Hän haluaa mut takaisin. Aivan tyystin eri katse hänellä silmissä. Oltiin yhdessä vajaa 2 vuotta, ikinä ei sanonut mua kauniiksi, kosketti lähinnä silloin kun halusi seksiä. Nyt hän silittää ja koskettaa kaikkialta, kaiken aikaa, ja siitä kosketuksesta huokuu tunne että mä olen hänelle jotakin todella ihanaa. Katsoo pää kallellaan silmät kosteina ja sanoo miten kaunis ja upea ja älykäs nainen mä olen. Ja hänen elämänsä rakkaus. Suutelee ja koskettaa ja rakastelee juuri siten, kun olin koko suhteen ajan halunnut, mutta jäänyt ilman. Koska hän oli lukossa tunteidensa kanssa.

Jos mies olisi ollut suhteessa tuollainen kuin eilen, en ikinä olisi lähtenyt. Aivan kuin eri mies. Mun unelmien mies. Voiko tuollainen muutos olla mahdollista? Hakkaanko mä päätäni seinään jos annan uuden mahdollisuuden? Olenko vaan typerä hölmö kun edes ajattelen tätä? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se ap. Teet vaan elämästäsi vaikeaa, jos palaat tuohon suhteeseen. 

Vierailija
22/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne possut aina tekee. Eroon oli syynsä ja nyt sun tehtävänäsi on jatkaa matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siinä mitään menettää, jos annat mahdollisuuden.

On mahdollista, että mies vedättää ja palaa vanhaan, jos palaat takaisin. Mutta on myös mahdollista, että mies piti sinua itsestäänselvyytenä ja koki herätyksen kun lähdit. Silloin voi muuttua.

Mutta... Vaikka mies alkaisi muuttaa käytöstään niin se täytyy ottaa huomioon, että muutos on usein hidasta. Eli takapakkiakin voi tulla vähän ja sitten pitää taas parantaa. Mutta jos mies yrittää palata täysin vanhaan niin sitten hänellä ei ole todellista yritystä.

Vierailija
24/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡👉👌

Vierailija
25/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hänen koko persoona ole parissa kuukaudessa muuttunut.

Mutta jos miehessä ei ollut _mitään_ muuta vikaa ja luulet, että hän voisi muuttua kehuja antavaksi silittelijäksi, niin ehkä uusi mahis

Vierailija
26/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Niin, huvittavaa sinänsä että kun aina sanotaan että toista ei voi muuttaa. Niin hänestä aina ajattelin, että jos nää asiat muuttuisi niin mitään muuta en elämässä toivoisi. Ja kun ei tietenkään muuttuneet, niin lähdin. No, nyt muuttui. 

En tiennyt että hän kykenee tällaiseen mitä hän nyt on. 

Ap

Vierailija
27/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hieman oudolta kuulostaa että on tismalleen muuttanut ne asiat mitä olet "vaatinut". Kuulostaa siltä että muutos ei välttämättä ole pysyvä. Mutta jos tuossa oli ainoat ongelmat eikä muita isompia ongelmia ollut niin voihan sitä aina yrittää. <3 

Vierailija
28/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä menetä mitään, jos uuden mahdollisuuden antaa.

Joskus suhteen loppuessa/loputtua vasta tajuaa, miten paljon toisesta välittääkin. Mulla on käynyt näin. En saanut toista mahdollisuutta.

Vierailija
29/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus suhteen loppuessa/loputtua vasta tajuaa, miten paljon toisesta välittääkin. Mulla on käynyt näin. En saanut toista mahdollisuutta.

Mähän tietysti toivon että asia olis näin. Toisaalta kuitenkin joku tolkku päässä ja tuntuu että onko tää nyt sitten taas se kuuluisa Liian hyvää ollakseen totta. Mut tuntui ihan käsittämättömältä se hänen oleminen ja käytös. Ihan kuin ois mun ajatuksia ja toiveita lukenut ja sen mukaan toiminut. Huh.. Sitä hän aikoinaan aina sanoi, että haluaisi olla paremmin ja oikeemmin läsnä, mutta on joku lukko tunteiden kanssa. 

Ap

Vierailija
30/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille kävi juuri näin. Eron syyt johtui ylipäätään asioista jotka ei suoranaisesti liittynyt suhteeseen vaan kummankin omaan henkiseen kasvuun. Rakkaus ei koskaan kummaltakaan kuollut mutta aina ei kaksi rikkinäistä voi muuttua yhdessä ehjäksi.

Oltiin kolme vuotta erossa ja kun sattumien kautta palattiin yhteen niin kumpikin totesi että aina toinen oli ollut mielessä ja mietti minkä kaiken menetti. 

Nyt ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Ainoa mikä muutos tehtiin suhteeseen oli ettei muutettu yhteen, ennenkuin löydettiin paritalo. Kummatkin äärimmäisen introvertteja, tarvitsemme oman tilan. 

Olemme onnellisia että annoimme toisillemme uuden mahdollisuuden. Jos on olemassa sielunkumppaneita niin sellaisia olemme toisillemme ja erossa ollessa tuntui että iso pala puuttui, niin kehosta kuin mielestä. Yhteenpaluun jälkeen ei päivääkään ole tuntunut vaillinaiselta.

Henkilökohtaiset henkiset kivut ovat takanapäin ja nyt olemme sen myötä oppineet myös sen että miten toista voi tukea kun ei enää itse ole rikki.

Vierailija
31/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että hänen elämän ilonsa on palannut kun pääsi sinusta eroon ja hän saa vihdoinkin taas nauttia elämästään.

Hyvin useasti naisilla on vaikeuksia ymmärtää sitä tosiasiaa, että he tukahduttavat miehen elämästä kaiken.

Mies ei saa lähteä edes kalaan ,ilman että hänen puhelimensa soi ja hänen on siihen vastattava välittömästi tai muuten hänen "onnellinen" parisuhteensa on vaarassa.

Onko niin mahdotonta antaa miehelle edes joskus vähän sitä siimaa? 

Vierailija
32/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kukaan haluais tollasen mulqun akan takaisin kun parempia on pilvin pimein?

Vierailija
33/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tilanne on kehittynyt niin ihanaan suuntaan, että en meinaa perässä pysyä. Melkein pelottaa, onko tää nyt sitä liian hyvää ollakseen totta.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan