Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä alkanut eron jälkeen puhua asioita ja tehdä tekoja, joita kaipasin koko suhteen ajan.

Vierailija
30.03.2024 |

Muutama kuukausi ollaan oltu erossa. Mä lähdin, koska jäin niin paljon paitsi siitä mitä kaipasin suhteelta. Kummallakin on ollut jotain satunnaisia treffejä tässä välissä. Itsellä ei ole oikein kukaan tuntunut missään.

Menin eilen hänen luokseen. Kemia sekoitti pään totaalisesti, mä en mahtanut itselleni mitään ja päädyttiin sänkyyn.

Hän haluaa mut takaisin. Aivan tyystin eri katse hänellä silmissä. Oltiin yhdessä vajaa 2 vuotta, ikinä ei sanonut mua kauniiksi, kosketti lähinnä silloin kun halusi seksiä. Nyt hän silittää ja koskettaa kaikkialta, kaiken aikaa, ja siitä kosketuksesta huokuu tunne että mä olen hänelle jotakin todella ihanaa. Katsoo pää kallellaan silmät kosteina ja sanoo miten kaunis ja upea ja älykäs nainen mä olen. Ja hänen elämänsä rakkaus. Suutelee ja koskettaa ja rakastelee juuri siten, kun olin koko suhteen ajan halunnut, mutta jäänyt ilman. Koska hän oli lukossa tunteidensa kanssa.

Jos mies olisi ollut suhteessa tuollainen kuin eilen, en ikinä olisi lähtenyt. Aivan kuin eri mies. Mun unelmien mies. Voiko tuollainen muutos olla mahdollista? Hakkaanko mä päätäni seinään jos annan uuden mahdollisuuden? Olenko vaan typerä hölmö kun edes ajattelen tätä? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna uusi mahdollisuus.

Voi olla että hän on muuttunut tai sitten tulee paluu entiseen. Mutta jos et ole valmis yrittämään uudelleen et voi tietää totuutta.

Vierailija
2/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän ei sitä 2v aikana tehnyt..niin tasan ei ole muuttunut, kunhan nyt leikkii että saako sut takaisin..t. itse siinä kierteessä monta viettäneenä. En siis ole enää. Vähemmällä surulla pääset kun katkaiset homman nyt kuin 10v päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kestää tasan sen verran, että muutat hänen kanssa takaisin yhteen. Sitten on ihan sama mies kun ennekin. Toi on vaan kusetusta, jotta saa sinut kiikkiin uudelleen. Unohda koko ukko. 

Vierailija
4/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kestää tasan sen verran, että muutat hänen kanssa takaisin yhteen. Sitten on ihan sama mies kun ennekin. Toi on vaan kusetusta, jotta saa sinut kiikkiin uudelleen. Unohda koko ukko. 

Kotitalouskonetta hän ei tosiaankaan musta ainakaan saa eikä kaipaa, hän se oli joka kotia enimmäkseen pyöritti. En ymmärrä miks muka haluaisi takaisin jos ei oikeasti haluaisi? Onko ihan mahdottomuus sellainen, että muita tapaillessaan vaan tajusi mitä oli menettänyt? Arvostan mielipidettäsi enkä halua väittää että siinä ei olisi järkeä, kysyn nyt vaan kun sydäntä raastaa tää kaikki.

Ap

Vierailija
5/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos hän ei sitä 2v aikana tehnyt..niin tasan ei ole muuttunut, kunhan nyt leikkii että saako sut takaisin..t. itse siinä kierteessä monta viettäneenä. En siis ole enää. Vähemmällä surulla pääset kun katkaiset homman nyt kuin 10v päästä.

Haluatko kertoa enemmän tuosta miten sua vedätettiin?

Ap

Vierailija
6/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna uusi mahdollisuus.

Voi olla että hän on muuttunut tai sitten tulee paluu entiseen. Mutta jos et ole valmis yrittämään uudelleen et voi tietää totuutta.

Tuntuu tää kyllä hurjalta että yhtäkkiä olikin sylissä mies, josta olin aina haaveillut. Ei oikein oma ajattelu pelaa nyt.

Ap

Vierailija
7/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keksit satuja?

Vierailija
8/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä menetä mitään, jos uuden mahdollisuuden antaa.

Vierailija
9/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit se suhteen aikana tehnyt jotain että ansaitsisit ne mitä haluat

Vierailija
10/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia hunajaisia sanoja ja AP on kuin sulaa vahaa. Sitten voikin taas palata vanhoille raiteille.

Vierailija
11/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään osaa vedellä oikeista naruista. Ei pahalla mutta aika hölmö olet jos tuo menee sinulle läpi.

Vierailija
12/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi menettää todella paljon: aikaa, oman hyvin voinnin, itsekunnioituksen jne.

Vierailija
13/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositte pari kuukautta sitten ja jo treffailet muita ihmisiä? Hoida nyt ero pään sisällä kuntoon niin voi muut miehet tuntua houkuttelevimmalta.

Vierailija
14/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palaatte yhteen, niin todennäköisesti eroatte uudelleen muutaman kuukauden kuluttua. 

Vierailija
15/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa narcissist hoovering 

Vierailija
16/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen fantasia ap:lla tällä kertaa.

Vierailija
17/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sanotaan viettelyksi. Kannattaako siihen haksahtaa, kun tiedät jo, mitä sen jälkeen seuraa?

Vierailija
18/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Korkeintaan pari kuukautta elämästään. Ei siihen uuteen mahdollisuuteen tarvitse jäädä 10 vuodeksi, jos muuttuu takaisin samaksi kuin aiemminkin. Voi hyvin olla muuttunut, kun tajusi, mitä menetti. Jutelkaa asiat läpi perusteellisesti ja kerro, mitä tarvitset ja kuinka koet hänen käytöksen ennen ja nyt.

Enemmän minä näen tuossa menetettävää, jos ei anna mahdollisuutta. Ei noita tuollaisia miehiä ihan joka nurkan takana ole tarjolla.

Vierailija
19/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole koko ajan tuollainen, varsinkin kun lapsia ja kiireitä tulee elämään.

Vierailija
20/33 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Exäni alkoi aika nopeasti eron jälkeen ottaa yhteyttä ja pyytää apua erilaisissa asioissa. Muutoissa, kaupoissa käymisessä, kalusteiden kokoamisessa itselleen ja tyttärelleen. Laittelee välillä viestejä sydämen kera. Lähes aina kun olen siellä käynyt, olen jäänyt yöksi ja tottakai samaan sänkyyn. Ei ole puhuttu yhteen muuttamisesta tai suhteestamme ylipäätäänkään mitään. Minä en haluaisi häntä enää takaisin kotiini koska tämä toimii näin aivan hyvin. saadaan olla suurimman osan ajasta täysin vapaita. Veikkaan että hän ajattelee aivan samoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme