Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi menette taaperon kanssa Malediiveille ja sitten vingutte, kun lennot ei mene putkeen?

Vierailija
30.03.2024 |

Taaperon kanssa mennään korkeintaan Tukholmaan. Kaukomatkoille pitää lähteä sillä asenteella, että usein kaikki ei mene ihan putkeen, mutta jotenkin sieltä kuitenkin selvitään.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ff290bd3-8957-4001-a72b-8d8d4f…

"Perhe lensi kaukomailta kotiin Qatarissa sijaitsevan Dohan kautta. Dohassa vastaan tuli kuitenkin ongelma. Palmroos kuvailee paluumatkaa painajaiseksi.

15 tunnin ja koko yön matkustuksen jälkeen selvisi, että ei päästä meidän jatkolennolle Dohasta Helsinkiin. Kone lähti, meillä oli passit, liput ja kaikki. Oltiin jo kolme tuntia odotettu kentällä ja meille ilmoitettiin, että meidän lennot on peruttu, Palmroos kirjoittaa Instagramissa.

Erityisesti pienen taaperon kanssa, jolla jo nyt on valmiiksi pitkä matkustus ja huonot yöunet takana, tämä tuntui ihan katastrofilta."

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä mutta mikä on taapero?

Kamala sana! Olen asunut kolmisenkymmentä vuotta ulkomailla, enkä muista moista sanaa käytetyn silloin kun Suomesta lähdin.

Jotenki närsyttävä ja teennäinen sana,

Taapero on pieni ihminen joka taapertaa. 

Vierailija
22/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala sana! Olen asunut kolmisenkymmentä vuotta ulkomailla, enkä muista moista sanaa käytetyn silloin kun Suomesta lähdin.

1-3 vuotias lapsi. Ei enää vauva, muttei kumminkaan vielä motorisesti, kielellisesti yms kehittynyt. Minusta hyvä, että noille ikävuosille on oma terminsä, koska pikkulapsi merkitsee kaikkia alle kouluikäisiä ja 5v taitotaso on ihan eri luokkaa kuin vuoden ikäisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toddler. Vauvaiän jälkeinen ikä.

Vierailija
24/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-3 vuotias lapsi. Ei enää vauva, muttei kumminkaan vielä motorisesti, kielellisesti yms kehittynyt. Minusta hyvä, että noille ikävuosille on oma terminsä, koska pikkulapsi merkitsee kaikkia alle kouluikäisiä ja 5v taitotaso on ihan eri luokkaa kuin vuoden ikäisellä.

Jep, ja joku matkustaminenkin on jo paljon helpompaa 5-vuotiaan kanssa.

Vierailija
25/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tässä ihmettelen, mitä taapero saa irti malediiveista? Siellä käyneet tutut kertovat sen olleen aika tylsä paikka. Siellä makaat rannalla ja käyt hieronnoissa ja syömässä, siinäpä se sitten olikin. Mieluummin kaupunkiviikonloppu ihan täällä Euroopassa. 

Mutta kun mami ja papi saavat taaperosta hienoja somekuvia laguunilla... nih! Ei sillä väliä jos muutama moskiitto pistää, meduusa puraisee tai aurinko polttaa karrelle. Kunhan tulee sometykkäyksiä meidän pikku päivänsäteelle!

Vierailija
26/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on ihan normaali sana mutta vaapero, argh! Kysy Doralta miksi lähti Malediiveille. Me ei sitä tiedetä eikä kiinnosta.

Vierailija
27/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tässä ihmettelen, mitä taapero saa irti malediiveista? Siellä käyneet tutut kertovat sen olleen aika tylsä paikka. Siellä makaat rannalla ja käyt hieronnoissa ja syömässä, siinäpä se sitten olikin. Mieluummin kaupunkiviikonloppu ihan täällä Euroopassa. 

Voi uida ja leikkiä

Vierailija
28/28 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on kävelevä vauva.