Saako yli nelikymppinen laittaa hiukset saparoille?
Siis kaksi ponihäntää ylös päälaelle? Kuva esim. https://assets.terve.fi/fj4t07ricqpm/80100-saparot/1c320ab25b030688fe74…
Kommentit (48)
Toki saa laittaa. Mutta luulen, että jos vaikka lakimies menisi puolustusoikeudenkäyntiin saparot päässä, se voisi olla vähän kornia.
mutta toisaalta, miksei sitten tänä mielensäpahoittamisen aikakautena voitaisi siitäkin alkaa pahoittamaan mielensä, että lakiasioita hoitavan pitää aina olla se asiallinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos on menossa antamaan huulihölkkää, niin se on vaatimus. Koska niistä "sarvista" on hyvä ottaa kiinni kun mmmmm......
Ootko saanu jonkun miehen tekemään näin?
Mikäänhän ei ole katu-uskottavampaa kuin esimerkiksi keski-ikäisellä miehellä juice-look ja vielä saparot.
Ei saa. Minä kokeilin kerran vessan peilin edessä ja samassa olivat poliisit ovella. :(
Totta kai saa laittaa saparot!
Kuka estää?
Itekki laitan monta kertaa viikossa, vaikka oon yli 5-vuotias.
Saa, jos ei ensin kysy av-palstalta. Ei saa, jos tarvitsee siihen mammojen luvan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa laittaa saparot!
Kuka estää?
Itekki laitan monta kertaa viikossa, vaikka oon yli 5-vuotias.
Hyvä, että olet sentään jo 5 täyttänyt. Olisi karua, jos täällä kirjoittaisi 4-vuotias :D
Työporukka ainakin otti tosi kivasti vastaan mun saparot.
M45
Nainen laita saparolle näytät bimbolta.
Jotenkinhan ne pitää laittaa kun lyhyt tukka on kananpylly ja pitkä tukka aukinaisena ei sovi vanhemmmalle lainkaan jos täällä kysyt, joten varmaan saparot hyvät.
Mutta vakavasti: jokainenhan saa laittaa hiuksensa miten haluaa, mutta tottakai se vaikuttaa monien silmissä ensivaikutelmaan. Mutta kuten moni totesi, yhdelle se voi sopia eikä ole nolon näköinen, mutta ei sovi välttämättä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko eri kampauksissa erilaiset ikärajat?
No, on. Saparot on pienten lasten. Mummokiharat on mummojen. Ja kaikkea siltä väliltä.
No ei tietenkään saa mennä porsaita rääkkäämään.
Aloituksen esimerkki hiustyyli näyttää hölmöltä vähän jokaisella. Mutta sellaiset alhaalla olevat saparot on ok, oli ikä mikä tahansa. Tässä on mielestäni ihan kivat vaikka on iäkkäämpikin nainen:
https://analynnriley.wordpress.com/wp-content/uploads/2019/11/76540-50d…
Saa, ehdottomasti. Ne on kätevät ohjaimet.
Itse letitän yleensä perskarvat niin ei sotkeennu niin paljoa kakkiessa . Töissä on moni kehunut.
Vierailija kirjoitti:
Itse letitän yleensä perskarvat niin ei sotkeennu niin paljoa kakkiessa . Töissä on moni kehunut.
Kokeile laittaa sellaset rastat, ne ois minust kivemmat kun niitä ei tartte edes pestä.
Jos hiukset ovat lirut nii näyttää pöljältä, jos ovat paksut niin hyvä
Laitan usein. Kake47