Siis mitä! Kaikki naisetko haluaa miehen pääkaupunkiseudulta?
Kuulin kaupungilta juttua ja vähän netistäkin lukasin, että naiset halajaa kunnon miehen etelästä ja muualta jos tulee tai on niin pisteet laskee silmissä. Miten on? Onko näin todella naiset että ette kelpuuta muita ykköspallille kuin Helsingin uroot? M31
Kommentit (40)
No ei pidä paikkaansa. Olen itse pääkaupunkiseudulta ja todennut että täällä syntyneet ja kasvaneet miehet on suurimmaksi osaksi todella uusavuttomia. Maalla kasvaneet on useimmin paljon reippaampia ja käytännönläheisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on täynnä tyhjäpää feministejä jotka miesvihassaan on kadottanut miesehdokkaat.
Miehille joku huuhaa yliopistotutkinto ei ole tärkeä. Naiselle taas on tärkeää että mies on hyvintienaava insinööri ja ne isot konttorit nyt vaan on täällä lentokentän läheisyydessä.
Olen itse tällainen hyvintienaava insinööri isolta konttorilta, olisi kätevää jos mies olisi about samassa tilanteessa eikä joku bensalenkkari maalta.
Pari kertaa treffasin 5-kymppistä hesalaista, joka oli siellä asunut koko ikänsä. Voi kiesus, että korosti asiaa koko ajan. Arvosteli muiden slangia yms. Mietin, että voiko enempää olla Helsinki-kuplaansa jumiutunut.
Ei kaikki vaan vanhan rahan edustajat tietyltä postinumerolta.
Minkä takia luulet että niin moni kaupunkilaisnainen lesboilee ja seurustelee toisen naisen kanssa? Sama case kun miehet loppuu vanhojentansseihin, tytöt tanssii keskenään.
No varmaan vain ne naiset, jotka itse siellä asuvat. Etäsuhteet ovat hankalia ja lopulta toinen joutuu luopumaan tutusta paikasta, jos se niin pitkälle etenee.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap olevinaan vitsikäs, vai peräti hullu? En ole koskaan tavannut ketään, joka olisi halunnut miehen Helsingistä. Enemmän olen tavannut niitä etelän naisia, jotka olisivat halunneet mieluummin poromiehen pohjoisesta.
Niin kuin aloituksessa lukee, niin enemmistö naisista haluaa miehen olevan etelästä ja juuri Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Jänkhän mies se olla pitää.
Liian omistava sanoi muuan vanha rouva.
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa. Olen itse pääkaupunkiseudulta ja todennut että täällä syntyneet ja kasvaneet miehet on suurimmaksi osaksi todella uusavuttomia. Maalla kasvaneet on useimmin paljon reippaampia ja käytännönläheisempiä.
Uusavuttomia miten?
Hyi hele, likainen HELLsinkiläinen mies YÖK.
N36
No minä olen itse (valitettavasti) pk-seudulta, mutta haluaisin nimenomaan miehen joka ei täältäpäin ole eikä halua ikinä tänne muuttaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele, likainen HELLsinkiläinen mies YÖK.
N36
Vai niin. Olet väärässä, koska minä ja kaverini olemme ahkeria, varakkaita ja komeita ja kaikki Helsingistä.
No ei se emäntäpula sattumaa ole.
Voi saatana nöitä juttuja täällä. Ap, eikö yhtään hävetä olla noin tyhmä? Persukin olet taatustisti, ne nimittäin ovat kaikki umpihulluja ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän pohjoisen miehistä. Mutta voihan Helsingissäkin olla kivoja miehiä, tuskin ne kaikki kovin prinsessoja ovat.
Onko saamelaismies tarpeeksi värikäs makuusi?
Vierailija kirjoitti:
Voi saatana nöitä juttuja täällä. Ap, eikö yhtään hävetä olla noin tyhmä? Persukin olet taatustisti, ne nimittäin ovat kaikki umpihulluja ääliöitä.
Voit syyttää vain iteäsi ja olen Kokoomuksen kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on täynnä tyhjäpää feministejä jotka miesvihassaan on kadottanut miesehdokkaat.
Miehille joku huuhaa yliopistotutkinto ei ole tärkeä. Naiselle taas on tärkeää että mies on hyvintienaava insinööri ja ne isot konttorit nyt vaan on täällä lentokentän läheisyydessä.
Olen itse tällainen hyvintienaava insinööri isolta konttorilta, olisi kätevää jos mies olisi about samassa tilanteessa eikä joku bensalenkkari maalta.
Joko olet homo tai jonne. Tai molempia.
Muhinoitteko Muhoksella koskaan?