Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkokeilu päiväkodissa vai kaupan alalla?

Vierailija
30.03.2024 |

Onko kokemuksia? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi yksityiseen firmaan tekemään töitä ilmaiseksi. Siksi ei kaupan alalle.

Vierailija
2/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kaupan alalla työkokeilussa. Tosin eläkeyhtiön maksamana niin sain siitä ihan hyvän korvauksenkin, vaikkei se työnantajalle olikin ilmasita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin kaupan niin välttyisin ainakin syyhyltä ja muilta taudeilta mitkä päiväkotien "palkanjatke".

Vierailija
4/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuslaitokset ovat täynnä kurittomia kakaroita jotka iskevät terävät hampaansa sääriisi, eivätkä lopeta sitä vaikka kuinka sanoitat niiden tunteita.

Vierailija
5/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoituksesi on saada työkokeilun kautta työpaikka, niin silloin suosittelen kauppaa: Päiväkodit eivät palkkaa juurikaan kouluttamattomia työntekijöitä menestyit työkokeilussa kuinka hyvin tahansa, verrattuna siihen että kaupat palkkaavat paljon kouluttamattomia.

Jos sinulla on joku koulutus jolla voisit päästä päiväkotiin oikeisiin töihin niin silloin tietysti toisenlainen tilanne.

Vierailija
6/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksesi on saada työkokeilun kautta työpaikka, niin silloin suosittelen kauppaa: Päiväkodit eivät palkkaa juurikaan kouluttamattomia työntekijöitä menestyit työkokeilussa kuinka hyvin tahansa, verrattuna siihen että kaupat palkkaavat paljon kouluttamattomia.

Jos sinulla on joku koulutus jolla voisit päästä päiväkotiin oikeisiin töihin niin silloin tietysti toisenlainen tilanne.

Päiväkodeissa on huutava pula sijaisista. Suurin osa sijaisista on kouluttamattomia.

Vierailija
7/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaupan alalla, tykkäsin. Päiväkodissa olen ollut, kaikki taudit kävin läpi ja muutamalla lapsella oli silloin täitä, kyllä vähän jännitti tuleeko itselle vaikka olin ihan palkkatyössä. Mutta mene sinne kumpi olisi mahdollinen tulevaisuuden ala 

Vierailija
8/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi mitään tekemään ilmaiseksi lasten kanssa. Muutenkin inho an lapsia yli kaiken ja paskapalkkainen ala ulosottovelalliselle. Normaalin palkankaan jälkeen ei jäisi mitään käteen vaan velkaantuisi lisää. Tekisin varmasti jotain huonoa lapsille kostoksi. Sulkisin pimeään tilaan enkä päästäisi pois. Jättäisin valvomatta ja pahimmassa tapauksessa jonkun lapsi voisi k u o ll a.

Vierailija
9/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodeissa on huutava pula sijaisista. Suurin osa sijaisista on kouluttamattomia.

Sijaisuudet eivät ole pysyviä töitä vaan keikkatöitä. Minulla on jo keikkatöitä toiselta alalta. Ne työt eivät sovi yhteen alaikäisten työn kanssa.

10/16 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan alkuvuonna oli Ylen sivuilla juttu siitä, kuinka päiväkotiin pääsee töihin ihan kuka vaan. Siinäkin jutussa oli haastateltu entistä vartijaa sekä kaupan myyjää, jotka olivat vaan menneet töihin päiväkotiin.

Vierailija
11/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sinua kiinnostaa? Ellei kumpikaan niin etsi työkokeilupaikka alalta, jolle tahdot työllistyä tai kouluttautua. Minuakumpikaan ei kiinnosta työskentelymielessä vaikka esim. lastenparissa työskentelyä on suositeltu useampaan otteeseen. mielipiteeni ei kuitenkaan muutu vaikka kuinka painostettaisiin.

Vierailija
13/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi yksityiseen firmaan tekemään töitä ilmaiseksi. Siksi ei kaupan alalle.

Onhan päiväkotejakin yksityisiä?

Vierailija
14/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla. Jos on joku edes kaukaisesti inhimillinen paikka, jossa ei jäädy sisällä.

Vierailija
15/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi mihinkään enää työkokeiluun. Oon ollut pari kertaa. Ihan jonninjoutavaa, josta ei seurannut työpaikkaa.

Vierailija
16/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan tietenkin.

Etko ole huomannu miten citymarket-kauppiaat tienaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan