Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen on persoonallisen ulkonäön omistava ihminen?

Vierailija
19.01.2007 |

Mulle tulee mieleen omalla laillaan kaunis, sellanen joka poikkeaa muista. Mutta voiko persoonallinen olla esim. nainen, joka ei laita tukkaansa, ei meikkaa, pukeutuu verkkareihin yms. Vai pitääkö aina olla kaunis.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole kaunis klassisella tavalla, mutta erittäin hauskannäköinen ja viehättävä. Esimerkiksi Lili Taylor elokuvassa " Dogfight - Mimmikisa" .

Vierailija
2/4 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaunis. Jos ei halua sanoa, että joku on ruma, voi sanoa että hän on hyvin persoonallisen näköinen. Sit taas toisaalta, mun mielestä kaikkein kauneimmat ihmiset ovat juuri persoonallisen näköisiä. Tajusitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle tulee mieleen omalla laillaan kaunis, sellanen joka poikkeaa muista. Mutta voiko persoonallinen olla esim. nainen, joka ei laita tukkaansa, ei meikkaa, pukeutuu verkkareihin yms. Vai pitääkö aina olla kaunis.

Vierailija
4/4 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaunis. Rönttäpekka (verkkarit, ei meikkiä jne) ei ole persoonallinen, vaan ihan jotain muuta ällöttävää. Harva persoonallisen näköinen on kaunis. Arvostan persoonallisen näköisiä ihmisiä, Saimi on ehdoton suosikkini.

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi