Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa on taas ollut värinöitä

Vierailija
30.03.2024 |

"Kahden raskaana olleen naisen epäillyt

k u n n i a m u r h a t  järkyttävät Ruotsissa"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/07b621eb-9f5e-4b25-bac9-00609ea421a2

Ei mulla muuta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ishlammi tuhoaa vielä euroopan jos tämä jatkuu.

Tosin punavehreät haluaakin että asia meneekin tuhoon. Suunniteltua tämä.

Vierailija
22/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ajan kysymys myös täällä.

Tapahtuu jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain ajan kysymys myös täällä.

Tapahtuu jo.

On tapahtunut jo monta kertaa, vuosia sitten.

Vierailija
24/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista elää kahdessa eri maailmassa samaan aikaan. Jos muuttaa, täytyy pystyä päästämään irti vanhasta, ainakin osittain. 

Tämähän on ollut se ruotsalaisten epärealistinen toive vuosikymmenet: Tulkoon kuka tahansa tänne niin me opetamme hänestä sjunga-tillsammans -ruotsalaisen muutamassa vuodessa.

Siksi ruotsalaisten on ollutkin niin vaikea tunnustaa itselleen, että tämä suuri ja humaani ajatus ei toimi vaikka mitä yrittäisi. Kalifaattilaiset pitävät omat tapansa, opettavat ne lapsilleen ja kylvävät pelkoa ja kauhua ympärilleen kuten ovat tehneet kotimaissaan ikiaikaisesti.

Luulen itse asiassa, että asian tunnustamiseen menee yksi sukupolvi. Nykyiset gertrudit eivät tule ikinä tunnustamaan itselleen tai muille, että ovat epäonnistuneet täysin ja itse asiassa sössineet koko maansa baskalandiaksi. Seuraava sukupolvi saa sitten sopeutua miten pystyy. Vanhaa Ruotsia he eivät kuitenkaan saa takaisin. Siihen tarvittaisiin Kiinan kaltainen totalitaarinen järjestelmä ja ihmisten ajaminen keskitysleireihin.

Vierailija
25/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi täytyy saada sotatilaan. Vain se on ainoa keino puhdistaa tämä paska sieltä 

Vierailija
26/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista elää kahdessa eri maailmassa samaan aikaan. Jos muuttaa, täytyy pystyä päästämään irti vanhasta, ainakin osittain. 

Tämähän on ollut se ruotsalaisten epärealistinen toive vuosikymmenet: Tulkoon kuka tahansa tänne niin me opetamme hänestä sjunga-tillsammans -ruotsalaisen muutamassa vuodessa.

Siksi ruotsalaisten on ollutkin niin vaikea tunnustaa itselleen, että tämä suuri ja humaani ajatus ei toimi vaikka mitä yrittäisi. Kalifaattilaiset pitävät omat tapansa, opettavat ne lapsilleen ja kylvävät pelkoa ja kauhua ympärilleen kuten ovat tehneet kotimaissaan ikiaikaisesti.

Luulen itse asiassa, että asian tunnustamiseen menee yksi sukupolvi. Nykyiset gertrudit eivät tule ikinä tunnustamaan itselleen tai muille, että ovat epäonnistuneet täysin ja itse asiassa sössineet koko maansa baskalandiaksi. Seuraava sukupolvi saa sitten sopeutua mite

Ihmiset kauhistelevat kun lukevat Vanhaa Testamenttia Raamatusta ja hokevat "ompa Jumala ilkeä kun käski tuhota niin monia kansoja". Siihen on syy, miksi käski tuhota. Israelilailaisten piti tuhota kanaanilaiset, amorilaiset jne. Eivät raaskineet tuhota kaikkia. No nyt ne samat kansat palvovat edelleen kuujumalaansa, Baal on nimetty uudelleen Allahiksi. Ne olivat väkivaltaisia hulluja tuhansia vuosia sitten ja ovat edelleenkin. Niiden geeneissä kulkee pahuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi