Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ei muka syödä suklaata keskimäärin kuin noin 7 kg vuodessa henkilöä kohden

Vierailija
29.03.2024 |

Näin sanottiin uutisissa. Voiko olla noin vähän? Jo pelkästään joulusuklaita menee itsellä se 2,5-3 kg.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset ovat Barry Callebaut Groupin maailmanlaajuisessa vertailussa ykkösiä. Suklaata menee 9,1 kg vuodessa.

Vierailija
42/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö koskaan suklaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset ovat Barry Callebaut Groupin maailmanlaajuisessa vertailussa ykkösiä. Suklaata menee 9,1 kg vuodessa.

Oho, ei uskoisi. Muistan kun virolainen opiskelukaverini ihmetteli sitä, miten Suomessa aikuisetkin ihmiset mussuttavat karkkia. Tästä on jo aikaa, voi olla että elintason noustessa virolaisten kulutustavat ovat muuttuneet.

Luulisi että ruotsalaiset ovat ihan kärjessä suklaan ja muidenkin makeisten syönnissä. Ruotsissa ainakin aiheutuu eniten koirien kuolemia siksi, että niille annetaan joulusuklaita. Kiva tapa olla tilaston kärjessä...

Vierailija
44/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 isoa levyä Fazerin Sinistä per jokaikinen vauvasta vaariin kuulostaa ihan valtavalta määrältä!

Jotkut syö todella paljon!

Itse olen pitänyt itseäni kovana suklaa-ahmattina ja ostan perheeseen yhden Fazerin sinisen levyn ehkä kerta kuussa ja se syödään yhdessä perheen kanssa.

No, jouluna meillä voi olla kotona kyllä koko porukalle yli kilo suklaata.

Vierailija
45/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkähän nuokin suklaat syö. Korkeintaan 5 levyä, eli kilo suklaata/v on minun kulutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän