Suomessa ei muka syödä suklaata keskimäärin kuin noin 7 kg vuodessa henkilöä kohden
Näin sanottiin uutisissa. Voiko olla noin vähän? Jo pelkästään joulusuklaita menee itsellä se 2,5-3 kg.
Kommentit (45)
Minä syön ehkä 200g koko vuoden aikana. Juotko sinä 30 litraa 100% alkoholia vuodessa, kuten minä juon? Voiko keskikulutus olla siis vain 8,9 litraa?
T, Pölhö-Kustaa
Veikkaisin, että en ole Suomen ainoa ihminen, kuka ei tykkää suklaasta, joten lienee se, että meitä löytyy, tasoittaa tilastoa.
Itse en osta kun maksimissaan yhden fazer levyn kuussa mutta nykyään en sitäkään kun ne levyt on niin pahoja. 7kg kuolostaa aika yliammutulta määrältä.
Määrä tosiaan tuntuu pieneltä sellaiselle joka suklaata syö. Mutta on paljon ihmisiä jotka eivät syö suklaata ollenkaan ja painavat keskiarvoa alas.
Selvisi miksi suomalaiset naiset on niin helvetin läskejä :D
Itse ihmettelin juuri toisin päin. Että miten on mahdollista, että määrä on noin suuri. Mutta suursyömärit ilmeisesti nostaa keskiarvoa.
No hyi helkkari, suklaa on nykyisin aika pahaa ja sehän tarkoittaa että jotkut syö sitä kymmeniä kiloja vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo määrä on 19 grammaa päivässä, ei sillä nyt ihan hirveästi läskiydy.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin juuri toisin päin. Että miten on mahdollista, että määrä on noin suuri. Mutta suursyömärit ilmeisesti nostaa keskiarvoa.
Tuo keskiarvohan ylittyy jo reilusti esim sillä, että syö yhden suklaalevyn viikossa.
Allergia estää. En käytä kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo määrä on 19 grammaa päivässä, ei sillä nyt ihan hirveästi läskiydy.
5 kg vuodessa vain.
Mää syön ainakin triplaten tuon määrän. Mutta alkoholia en taas juo ollenkaan.
20kg menee helposti vuodessa.
Ei se oo kuin pari levyä viikossa.
Puolilevyä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo jonne joka ei ole omalta peräkylältään poistunut ikinä. Mee katsoo vaikka Saksan maaseudulle, tai Britannian, jenkeistä puhumattakaan, niin täsmälleen samaa kaliiberia ovat niin miehet kuin naiset. Mutta kun aina täytyy päästä haukkumaan. Tunnet itsesi varmaan tosimieheksi. Ala nyt vielä puhumaan aasialaisista - btw eihän nekään ole luuviuluja jotka asuvat länsimaisen hyvin voinnin äärellä.
Minulla jää reilusti alle tuon, mutta puoliso pitää huolen, että keskiarvo pysyy korkealla.
Mie syön suklaata noin yhden 40 gr patukan kuukaudessa.
Av-mammat syö 15kg suklaata vuodessa ja muut ei. Sillä selittyy tämäkin ihmeellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo jonne joka ei ole omalta peräkylältään poistunut ikinä. Mee katsoo vaikka Saksan maaseudulle, tai Britannian, jenkeistä puhumattakaan, niin täsmälleen samaa kaliiberia ovat niin miehet kuin naiset. Mutta kun aina täytyy päästä haukkumaan. Tunnet itsesi varmaan tosimieheksi. Ala nyt vielä puhumaan aasialaisista - btw eihän nekään ole luuviuluja jotka asuvat länsimaisen hyvin voinnin äärellä.
Laihduta läski!
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa luki naiset? Meillä ainakin mies syö paljon enemmän suklaata kuin minä. Minä olen kyllä läskimpi.
No ei ainakaan minun kohdallani. Yhteen aikaan söin suklaata vähintään puoli kiloa yhdessä viikossa :D