Mitä ajattelet ' ystävästä'
joka jatkuvasti peruu tuloaan tai ilmoittaa jo ennakkoon, ettei tule? Syyt ovat " on vähän nuhaa/lämpöä/väsymystä/flunssaa/vatsatautia" , siis viimeisen 4kk:n ajan. Tai sitten joku meno ei sovi lapsen rytmiin -lapsella ikää huimat 4kk.
Laskin juuri, että tuon viimeisen 4kk:n aikana olemme pyytäneet ystäväperhettä kylään ainakin 7-8 kertaa, lapsen syntymäpäiville ja eräille kutsuille kerran. KERTAAKAAN eivät ole tulleet! (Ovat yhden lapsemme kummeja).
Vaan kunhan heidän esikoisensa synttärit pian koittavat, niin sinnehän on ' pakko' mennä tai muuten rouvalla menee herne nenään...
Voi sanoa, että mulla alkaa mitta täyttyä!
Kommentit (25)
Itse olemme kyläilleet heillä (meillä kuitenkin kolme lasta joista yksi vauva) mutta että he tulisivat vastavuoroisesti meille... noup.
ap
ähdä ketään(etenkään jos ei olla niin läheisiä ystäviä, että viitsisi kaikesta avautua), ilman että se ois henkilökohtaista ketään tietyä ihmistä kohtaan. Minusta olet ap aika itsekeskeinen. Ja jos sinuakaan ei huvita kyläillä heillä, miksi kyläilet.
Minä kyläilen aivan mielelläni (yleensäkin) mutta on ärsyttävää että se on aina me, jotka lähtee heille kylään.
ap
siitä, ettei ystäväsi ole kyläillyt luonasi, kun hänellä on 4kk vanha vauva. Anteeksi nyt vaan, mutta taidat olla aika hirveä terrieri.....hyökkäät täälläkin niin kovasti kaikkien sanomisiin. Minulla on pari ystävää, jotka ovat kaltaisiasi ja mun täytyy sanoa, etten jaksa heitä useinkaan tavata. Saitko kaipaamasi vastauksen. Olet ehkä vähän rasittavaa seuraa, varsinkin tuoreen vauvan äidille, joka haluaa ehkä nauttia verkkaisesta elämästään.
Ole ap onnellinen jos sun muksut on ollut helppoja lapsia ja niillä ei ole ollut nuhaa tai elämä ei ole ollut rytmissä roikkumista.
Kyllä mä hyvin ymmärrän jos alle 4kk:n kanssa ei kovin mielellään lähde mihinkään. Mä en käynyt juuri missään ekan kk aikana. Onneks mulla on kaverit jotka tuli meille!!!