Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntevatko muutkin miehet vetoa "heikkoon" naiseen

Vierailija
29.03.2024 |

Mun puolisoni aina naureskelee, että vaikka olen hänestä kaunis meikissä jne., niin kaikkein seksikkäimmilläni olen flunssaisena, tukka pystyssä, yöpaita päällä sohvan nurkassa. Sellaisena heikkona raasuna. 

Saamme tästä aina hyvät naurut, että hänellä on selvästi heikkoja ja herkkiä naisia "jahtaavan" miehen luonne, vaikka ollaankin oltu aina yhdessä. :'D Joku yltiövahva nainen ei niin kiinnostaisi. 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti melko herkkä ja tähän omakin mies on ihastunut. Ja monet muutkin. Ei se kyllä mikään hyvä juttu välttämättä ole. 

Ahaa, no selittääkin paljon. Itse kun en ole sellainen herkkä ollenkaan vaan todella itsevarma ja aikaansaava. 

Herkkyys ei sulje millään tavalla pois itsevarmuutta eikä myöskään tarkoita etteikö ihminen olisi aikaansaava. 

Vierailija
62/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jatkan vielä: Se, että joku haluaisi suojella kaikelta pahalta maailmalta on ällöttävää paapomista. Totaalinen turn-off."

Minusta ei. Haluaisin tuollaisen ihanan suojelijan. T: herkkisnainen

Miltä hän konkreettisesti sinua suojelisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vidhu mitä paskaa oli tääkin aloitus.

Pelottaako oma heikkous ja varsinkin miehen edessä? Henkisesti vahvan ei tarvitse uhota ja voi miten ihanaa onkin niiskuttaa kuumeisena sohvan nurkassa kun mies hoitaa kaikki asiat.

Ei todellakaan ole. Kuumeisena niiskuttaminen on inhottavaa, koska silloin on paha olo. Eikä ole kiva, kun koko arki kaatuu toisen niskaan.

Vierailija
64/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jatkan vielä: Se, että joku haluaisi suojella kaikelta pahalta maailmalta on ällöttävää paapomista. Totaalinen turn-off."

Se on se tunne, että toinen välittää, haluaa sinun olevan turvassa ja onnellinen ja on valmis tekemään itsekin asian edestä jotain. Seisoo rinnallasi vaikeina aikoina.  

Vierailija
65/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelu, huolenpito, turvaaminen tms. Kyllä nykyelämässäkin on juttuja, joilla mies voi luoda tuon tunteen naiselleen niin halutessaan. 

Vierailija
66/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta teidän suhde, ikävää.

Vierailija
67/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla "poikki keskeltä" eli pitää olla kapea vyötärö ja hoippua avuttomana korkeilla koroilla kapeassa hameessa sen näköisenä, ettei pääse karkuun. Sitten löytyy "suojelijoita"

Kapella vyötäröllä ei ole mitään tekemistä heikkouden kanssa. 

Vierailija
68/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko? Yltiövahva?

Mies tykkää normaalista naisesta.

Vierailija
69/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt tuota, kun omasta mielestäni olen parhaimmillani kun olen laittautunut, niin mies aina toivoo että olisin ilman meikkejä ja hiuksetkin mieluummin sotkuisena kuin liian laitettuna. Hyvä kun pystyn itseäni edes peilistä katsomaan, jos olen kuin mikäkin mörkö. Ja sillon aina kehuu niin kauniiksi kun en ole laittautunut. En ymmärrä. Koska tiedän satavarmasti, etten ole kovin kaunis ilman meikkiä. 

Heikko ja meikitön nainen ei ole sama asia, nainen voi olla heikko vaikka ois kuinka paljon pakkelia naamassa.

Vierailija
70/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelu, huolenpito, turvaaminen tms. Kyllä nykyelämässäkin on juttuja, joilla mies voi luoda tuon tunteen naiselleen niin halutessaan. 

Nuo ovat vain sanoja. Mitä se tarkoittaa konkreettisesti?

Vierailija
71/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa näissä viesteissä puhutaan "heikoilla olevasta" naisesta, ei heikosta. Esim. fyysisesti hauras ei pysty toimimaan fyysisesti riittävässä kapasiteetissa, meikitön voi olla huonommassa asemassa, koska ei vedä puoleensa seksuaalista huomiota jne. 

Heikkous ja herkkyyskään eivät ole samoja asioita. 

Heikkous on inkompetenssia ja tietysti se voi itsestään epävarmalle miehelle luoda tunteen siitä, että hän tietää olevansa varmasti vahvempi.

Vierailija
72/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se tunne, että toinen välittää, haluaa sinun olevan turvassa ja onnellinen ja on valmis tekemään itsekin asian edestä jotain. Seisoo rinnallasi vaikeina aikoina.  

Se ei ole suojelua, se on tukemista.

Vierailija
73/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina riittänyt miehiä, vaikka en ole heikko oikein millään mittarilla. Olen kaunis ja hoikka.

Sama. Ei ole ollut pulaa miehistä, ja avioliittoa nyt takana 14 vuotta.

Olen pitkä, fyysisesti vahva ja olen hyväpalkkaisessa työssä. Yhtään heikolla itsetunnolla varustettua miestä ei tule tullut elämääni, joten olen säästynyt vähättelyltä, epäreilulta kotitöiden jakautumiselta ja muulta ikävältä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän