Tuntevatko muutkin miehet vetoa "heikkoon" naiseen
Mun puolisoni aina naureskelee, että vaikka olen hänestä kaunis meikissä jne., niin kaikkein seksikkäimmilläni olen flunssaisena, tukka pystyssä, yöpaita päällä sohvan nurkassa. Sellaisena heikkona raasuna.
Saamme tästä aina hyvät naurut, että hänellä on selvästi heikkoja ja herkkiä naisia "jahtaavan" miehen luonne, vaikka ollaankin oltu aina yhdessä. :'D Joku yltiövahva nainen ei niin kiinnostaisi.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vidhu mitä paskaa oli tääkin aloitus.
Pelottaako oma heikkous ja varsinkin miehen edessä? Henkisesti vahvan ei tarvitse uhota ja voi miten ihanaa onkin niiskuttaa kuumeisena sohvan nurkassa kun mies hoitaa kaikki asiat.
Hei onpa omituisia vastauksia. Siis mä vaan kysyin, että onko heikko nainen kiinnosta muidenkin miesten mielestä ja tästä kehkeytyi joku ongelma joillekin. :'D
En mä tiä onko mun mies heikko vai mikä kun muhun on joskus ihastunut, mutta ainakin se on tosi ihana. :) Ja tärkeä mulle, eiköhän se riitä. :) Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
No miehet tietysti tykkää heikoista naisista, koska silloin miehestä on jotain hyötyä, koska naista voi auttaa ja suojella.
Ja miksi vahvempaa naista ei voi auttaa? Ja suojella, mitä se nyt nykymaailmassa ikinä tarkoittaakaan?
Kuulostaa oudolta AP nuo sun jutut.. Kuulostaa valheelliselta ;)
Kyllä vain. Ihastuttavin ja naisellisin luonteenpiirre koskaan ikinä. Kun nainen on jotenkin sellainen naisellisen herkkä, niin tulee tunne miehenä että tuon vain haluaisi rutistaa syliinsä ja suojella kaikelta pahalta maailmalta. Sellaisiin naisiin olen aina ihastunut. Urosteleva, voimakas ja maskuliininen nainen on sitten se vastakohta. Sellaiset tapaukset ei voisi vähempää kiinnostaa. Saavat hakata halkoja ihan rauhassa ilman että minä olen maisemissa.
Mä aikani kuluksi laitoin aloituksen, täysin randomin jutun. Olin kuumeessa kaksi päivää ja nyt vähän energiaa taas, mutta ei voi lähteä juuri liikkeelle. Siks tässä sohvalla makaan, mies tuolla laittaa muksuja nukkumaan. Vähän tylsää.
Oon tosi pahoillani jos tää jotenkin triggeröi joitakin teistä. :'D Kivaa illanjatkoa kaikille! Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vidhu mitä paskaa oli tääkin aloitus.
Pelottaako oma heikkous ja varsinkin miehen edessä? Henkisesti vahvan ei tarvitse uhota ja voi miten ihanaa onkin niiskuttaa kuumeisena sohvan nurkassa kun mies hoitaa kaikki asiat.
Olen eri. Ei pelota oma heikkous miehen edessä vaan se, että koko elämän aikana ei ole näkynyt yhtäkään miestä, joka hoitaisi asiat, etenkään silloin, kun itse ei niihin pysty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Ihastuttavin ja naisellisin luonteenpiirre koskaan ikinä. Kun nainen on jotenkin sellainen naisellisen herkkä, niin tulee tunne miehenä että tuon vain haluaisi rutistaa syliinsä ja suojella kaikelta pahalta maailmalta. Sellaisiin naisiin olen aina ihastunut. Urosteleva, voimakas ja maskuliininen nainen on sitten se vastakohta. Sellaiset tapaukset ei voisi vähempää kiinnostaa. Saavat hakata halkoja ihan rauhassa ilman että minä olen maisemissa.
Hyvä, jätä vain moottorisahojenkin kanssa touhuavat naiset niille jotka osaavat arvostaa monitaitoisia naisia
Me ei vaan ymmärretä, että heikko nainen olisi sama asia kuin flunssainen ja sairas. Nehän ovat aivan eri asioita.
Miehelläni on ilmeisesti se asenne, että vain heikot naiset koinnostavat. Kun tapasimme, olin köyhä ja työtön. Nyt kun olen työelämässä menestyneempi kuin mies ja ansaitsen kolme kertaa enemmän, niin mies ensin alkoi arvostella minua rumaksi ja lihavaksi (olen samanpainoinen kuin ennenkin), sen jälkeen lopetti seksin ja sitten alkoi pitää mykkäkoulua.
Joten en ihan ymmärrä, miksi ap tuntuu pitävän kivana ajatuksena sellaista, että mies tuntisi vetoa heikkoihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisat "prinssi Uljasta" valitettavasti ole kaikille. Jotkut meistä on pärjättävä omillamme ja omin neuvoin. Sori siitä.
Pienipiliset testosteronin puutteesta kärsivät miehet ei kestä vahvoja tai itsenäisiä naisia. Sinuna olisin huolestunut.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä taas vastaus siihen, miksi palstamiehet eivät voi uskoa, että naisia kiinnostaisi muukin kuin 27-vuotias laatikkoleukainen kirurgi kalsarimalli lentäjä rambo chippendale.
Ei kaikki miehet tykkää. Exäni oli jotenkin suunnattoman ärsyyntynyt, jos olin kipeä. Tiuski ja vittuili, ei puhettakaan, että olisi musta huolehtinut mitenkään kun olin heikkona. En sitten tiedä mistä tämmöinen ilmiökin johtuu, koska jos hänelle iski miesflunssa niin heittäytyi aivan avuttomaksi ja odotti täyttä palvelua. Jos minä olin sairas, niin häntä vitutti ja ei halunnut auttaa mitenkään. No erottiin sitten aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Me ei vaan ymmärretä, että heikko nainen olisi sama asia kuin flunssainen ja sairas. Nehän ovat aivan eri asioita.
Miehelläni on ilmeisesti se asenne, että vain heikot naiset koinnostavat. Kun tapasimme, olin köyhä ja työtön. Nyt kun olen työelämässä menestyneempi kuin mies ja ansaitsen kolme kertaa enemmän, niin mies ensin alkoi arvostella minua rumaksi ja lihavaksi (olen samanpainoinen kuin ennenkin), sen jälkeen lopetti seksin ja sitten alkoi pitää mykkäkoulua.
Joten en ihan ymmärrä, miksi ap tuntuu pitävän kivana ajatuksena sellaista, että mies tuntisi vetoa heikkoihin naisiin.
Onko sinulla joku vakaumus, joka estää eroamisen narsistista?
Apua tätä keskustelua. :'D Kääk
Saako tän jotenkin poistettua omatoimisesti? Ei tässä nyt mitään traumoja pitäny kaivella tai mun mieheni vehjettä miettiä kai kenenkään. :D
Aloittaja
Taas tätä seksismi paskaa. Eivät naisetkaan halua vahvaa miestä. Henkisesti tai fyysisesti. Niin tuskin miehetkään silloin haluaa heikkoa naista.
Aika päästä eroon kuluneista sukupuolinormeista.
No eihän sellainen kovan näköinen meikkipossu ole ollenkaan mukavan ja lähestyttävän näköinen. Lutuinen söpöliini pörrötukka on paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Apua tätä keskustelua. :'D Kääk
Saako tän jotenkin poistettua omatoimisesti? Ei tässä nyt mitään traumoja pitäny kaivella tai mun mieheni vehjettä miettiä kai kenenkään. :D
Aloittaja
Älä nyt turhaan sitä mieti, anna olla vaan. Ihan hyvä että muita kokemuksia ja näkemyksiä kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
No eihän sellainen kovan näköinen meikkipossu ole ollenkaan mukavan ja lähestyttävän näköinen. Lutuinen söpöliini pörrötukka on paljon parempi.
Kuvitteletko että vahva nainen on joku kovannäköinen meikkipossu? Meni kuvitelmasi aika pieleen.
Heikot miehet ihastuvat heikkoihin naisiin. Vahvoja naisia pelkäävät, kokevat uhkana. Vahvoja naisia kohtaan heikot miehet ovat väkivaltaisia. Heikon naisen heikko mies näkee samanvertaisena tai heikompana, niin sitä voi paapoa.