Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntevatko muutkin miehet vetoa "heikkoon" naiseen

Vierailija
29.03.2024 |

Mun puolisoni aina naureskelee, että vaikka olen hänestä kaunis meikissä jne., niin kaikkein seksikkäimmilläni olen flunssaisena, tukka pystyssä, yöpaita päällä sohvan nurkassa. Sellaisena heikkona raasuna. 

Saamme tästä aina hyvät naurut, että hänellä on selvästi heikkoja ja herkkiä naisia "jahtaavan" miehen luonne, vaikka ollaankin oltu aina yhdessä. :'D Joku yltiövahva nainen ei niin kiinnostaisi. 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua pilata omaa iltaani lukemalla näitä hyökkääviä vastauksia, tän piti olla ihan kevyt juttu. :D Aloittaja

Vierailija
42/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen arka ja ujo, ilmeisesti herkkäkin ja myös heikko. Jännitän sosiaalisia tilanteita. Miehiä tämä kaikki tuntuu useimmiten ärsyttävän. Olen kyllä ruma, että se selittänee paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Ihastuttavin ja naisellisin luonteenpiirre koskaan ikinä. Kun nainen on jotenkin sellainen naisellisen herkkä, niin tulee tunne miehenä että tuon vain haluaisi rutistaa syliinsä ja suojella kaikelta pahalta maailmalta. Sellaisiin naisiin olen aina ihastunut. Urosteleva, voimakas ja maskuliininen nainen on sitten se vastakohta. Sellaiset tapaukset ei voisi vähempää kiinnostaa. Saavat hakata halkoja ihan rauhassa ilman että minä olen maisemissa.

No en minäkään sinua haluaisi, jos joku halkojen hakkaaminen sinua noin häiritsee. En kyllä silti ole mielestäni lainkaan urosteleva. On mm. pitkät hiukset ja tykkään mekoista. Koska olen it-alalla ja ollut mukana projekteissa joissa tyttöjä innostetaan mukaan it-alalle ja matematiikan opiskeluun, näen aina punaista, kun joku sanoo, ettei nainen (tai itse naisena) voi ymmärtää matematiikkaa tai miten joku kone toimii. Ei ne miehetkään syntyessään osaa.

Vierailija
44/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tällaisiin miehiin, valitettavasti. 

Olen aina ollut sellainen vähän ujo ja herkkä, ja miehet näyttävät tästä lähinnä joko ärsyyntyvän tai ahdistuvan. 

Jos on ollut vaikea hetki elämässä, ja olisin tarvinnut tukea, miehet häipyvät ja jättävät minut selviämään omine nokkineni. Palaavat, kun olen taas saanut kaiken kuntoon ja ns. vaarasta on selvitty. 

Tämä kahden pitkän parisuhteen perusteella oma kokemukseni, ei yleistys miehistä. 

Mutta sanoisin, että suomalaiset miehet tuntuvat haluavan vahvoja, pärjääviä naisia rinnalleen, mitä olen muiden elämää seurannut. 

Vierailija
45/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Ihastuttavin ja naisellisin luonteenpiirre koskaan ikinä. Kun nainen on jotenkin sellainen naisellisen herkkä, niin tulee tunne miehenä että tuon vain haluaisi rutistaa syliinsä ja suojella kaikelta pahalta maailmalta. Sellaisiin naisiin olen aina ihastunut. Urosteleva, voimakas ja maskuliininen nainen on sitten se vastakohta. Sellaiset tapaukset ei voisi vähempää kiinnostaa. Saavat hakata halkoja ihan rauhassa ilman että minä olen maisemissa.

No en minäkään sinua haluaisi, jos joku halkojen hakkaaminen sinua noin häiritsee. En kyllä silti ole mielestäni lainkaan urosteleva. On mm. pitkät hiukset ja tykkään mekoista. Koska olen it-alalla ja ollut mukana projekteissa joissa tyttöjä innostetaan mukaan it-alalle ja matematiikan opiskeluun, näen aina punaista, kun joku sanoo, ettei nainen (tai itse naisena) voi ymmärtää matematiikkaa tai miten joku kone toimii. Ei ne miehet

Jatkan vielä: Se, että joku haluaisi suojella kaikelta pahalta maailmalta on ällöttävää paapomista. Totaalinen turn-off.

Vierailija
46/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten varmaan näin

Vierailija
47/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jatkan vielä: Se, että joku haluaisi suojella kaikelta pahalta maailmalta on ällöttävää paapomista. Totaalinen turn-off."

Minusta ei. Haluaisin tuollaisen ihanan suojelijan. T: herkkisnainen

Vierailija
48/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kotus.fi/files/6456/vanha_nainen_hakkaa_halkoja.jpg

Vierailija
49/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas liuta kliseitä.

Nainen voi olla yhtä aikaa sekä naisellinen, että vahva. Vahvuus ei tarkoita että olisi maskuliininen, urosteleva (fyysisesti) voimakas - äijä!

Itse olen todella femiininen, rakastan naisellisia vaatteita, korkokenkiä, kosmetiikkaa. Olen hoikka ja hento, naisellisen pitkät hiukset. Mutta huom. samaan aikaan olen henkisesti vahva. Huom. henkisesti - fyysisesti en ole millään tavalla "voimakkaan maskuliininen". Jotenkin niin huvittaa nämä mustavalkoiset näkemykset.

Vierailija
50/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se tykkää susta omana itsenään niin eikös se ole winwin. Mulle tosin eksä aina sanoi että ketä varten mä laittaudun kun hän oli sitä mieltä ettei hänelle ainakaan tarvitse. Musta se oli vähän loukkaavaakin. Nykyinen mies tykkää musta kyllä vähemmälläkin meikillä mutta arvostaa sitä jos panostan hänen vuoksi. Musta se tuntuu jotenkin kivemmalta kun hän huomaa että näen vaivaa ja arvostaa sitä sen verran että sanookin sen ääneen.

Vierailija
51/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi heikko ja mukava nainen kuin joku voimaantunut katkera feministi lävistyksillä ja töhryillä. tuntuu ettei siltä väliltä enää löydy nykyään naisia. ovat joko tai.

Vierailija
52/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään sinua haluaisi, jos joku halkojen hakkaaminen sinua noin häiritsee. En kyllä silti ole mielestäni lainkaan urosteleva. On mm. pitkät hiukset ja tykkään mekoista. Koska olen it-alalla ja ollut mukana projekteissa joissa tyttöjä innostetaan mukaan it-alalle ja matematiikan opiskeluun, näen aina punaista, kun joku sanoo, ettei nainen (tai itse naisena) voi ymmärtää ma

Minulle kelpaisi sellainen ihana, vanhanaikainen, suojeleva ja huolehtiva mies kyllä. En ole vain koskaan vielä tavannut sellaista. 

Vierailija
53/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipas liuta kliseitä.

Nainen voi olla yhtä aikaa sekä naisellinen, että vahva. Vahvuus ei tarkoita että olisi maskuliininen, urosteleva (fyysisesti) voimakas - äijä!

Itse olen todella femiininen, rakastan naisellisia vaatteita, korkokenkiä, kosmetiikkaa. Olen hoikka ja hento, naisellisen pitkät hiukset. Mutta huom. samaan aikaan olen henkisesti vahva. Huom. henkisesti - fyysisesti en ole millään tavalla "voimakka

Eihän tuossa listattu mitään ulkoisesta olemuksesta vaan puhuttiin naisellisesta herkkyydestä. 

Vierailija
54/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan herkkyyden tasosta. Itseähän jouduin herkkyyden vuoksi vuodelepoon ja silloin tuli viesti mieheltä ettei pysty. Varmaan aika harva suojelija mies tuossa tilanteessa jääkään silittelemään kättä. Onhan niitä mutta missähän?

Vierailija
55/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin helppo jos ajattelee sänkykammaria.

Vierailija
56/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä mies joka suojelee. Melkeinpä ihanimpia asioita toisessa jos haluaa varjella ja pitää huolta. En ymmärrä miksi tuo olisi huono asia mitenkään. Ei tietenkään tarkoita että pitäisi olla heikko ja toinen viehättyy jotenkin väärällä tavalla siitä mutta miksei nyt herkkyyttä saisi arvostaa.

Vierailija
57/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin vahvimmillani, miesystävä ei tarjonnut juuri mitään - apua tai rahallisia juttujakaan. Nyt, kun olen ollut sairaana ja rahatilannekin heikko, hän kyllä tarjoaa kaikenlaista apua ja aineellista juttua ja laittaa ruokaa jne. Surullista, mutta totta. 

Ihan luonnollinen reaktio. Palstalta saa päivittäin lukea miten voimaantuneet ja vahvat (usein myös paksut) naisoletetut eivät tarvitse miehiä mihinkään.

Vierailija
58/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa listattu mitään ulkoisesta olemuksesta vaan puhuttiin naisellisesta herkkyydestä.

Ihan vastikään oli Tiede-lehdessä juttu, että miehet ovat biologisesti ohjelmoituja reagoimaan naisen kyyneliin.

Vierailija
59/73 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jotkut. 

Vierailija
60/73 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin vahvimmillani, miesystävä ei tarjonnut juuri mitään - apua tai rahallisia juttujakaan. Nyt, kun olen ollut sairaana ja rahatilannekin heikko, hän kyllä tarjoaa kaikenlaista apua ja aineellista juttua ja laittaa ruokaa jne. Surullista, mutta totta. 

Ihan luonnollinen reaktio. Palstalta saa päivittäin lukea miten voimaantuneet ja vahvat (usein myös paksut) naisoletetut eivät tarvitse miehiä mihinkään.

Miten jonkun voimaantuneen paksun naisoletetun palstakirjoitus vaikuttaa omaan parisuhteeseeni? Tai siis sen ei pitäisi vaikuttaa. En ole koskaan, parhaissa voimissanikaan uhonnut, etten tarvitse miestä mihinkään, koska se nyt vaan ei kuulu luonteeseeni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme