Tietääkö miehet heti naisesta että haluavatko suhteen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kun ystävä löysi miehen heidän ensitreffeillä. Eli ekoista treffeistä alkaen yhdessä. Miten on mahdollista?
Ap
Minä olen ollut mieheni kanssa yhdessä ensi treffeistä alkaen. Ne oli 10 vuotta sitten. Kai se oli jotain rakkautta ensi silmäyksellä -juttua. Mies sanoi treffien jälkeen puhelimessa, että oli tosi kivaa ja ei kuulema yrittänyt päästä mukaan kotiini, jotta en saisi väärää kuvaa ja kysyi, että voitaisiinko sopia, ettei enää treffailtaisi muita. Jatkettiin siis treffejä spontaanisti puhelimitse. Minulle se sopi oikein hyvin, koska olin itsekin ihan myyty. Nyt tässä edelleen 10 vuoden jälkeen odottelen, että koska ne vaaleanpunaiset lasit tippuu silmiltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan melkein kaikki tietää 3 kk sisään voisivatko mennä tämän tyypin kanssa naimisiin. Jos 6 kk sisällä "ei ole varma" edes seurustelusta, vastaus on ei, hän ei halua naimisiin kanssasi eikä todennäköisesti seurustelekaan muuta kuin paremman puutteessa.
Olen miettinyt tätä siltä kantilta kun itse ihastun todella palavasti ja se alkuhuuma on sellaista että menisin varmaan kenen tahansa kanssa naimisiin jos joku kosisi. En luota siis omiin tunteisiini pätkän vertaa ennen kuin se alkuhuuma laantuu jossain kohtaa. Yleensä siihen tasaantumiseen menee kyllä kauemmin kuin 3-6kk. Eli tiedä tuosta sitten. Se on toki helpompi huomata jos tunteita ei ole niin ei niitä varmasti myöskään eteenpäin kitkuttamalla tule.
Ilmeisesti ihastut aika usein? Tuntuuko se kaikkien kanssa samalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei
Missä vaiheessa tietävät?
Ap
Siinä vaiheessa kun nainen esittää lääkärintodistuksen, jolla todistaa aukottomasti mahoisuutensa, sekä näyttää viimmeisimmän tiliotteen, jolla todistaa että sitä rahnaa löytyy omastakin takaa. Sitten voidaan siirtyä niihin ihastumisiin.
Olen miettinyt tätä siltä kantilta kun itse ihastun todella palavasti ja se alkuhuuma on sellaista että menisin varmaan kenen tahansa kanssa naimisiin jos joku kosisi. En luota siis omiin tunteisiini pätkän vertaa ennen kuin se alkuhuuma laantuu jossain kohtaa. Yleensä siihen tasaantumiseen menee kyllä kauemmin kuin 3-6kk. Eli tiedä tuosta sitten. Se on toki helpompi huomata jos tunteita ei ole niin ei niitä varmasti myöskään eteenpäin kitkuttamalla tule.