Halpoja eväitä kylpylälomalle?
Saimme joululahjaksi lahjakortin kylpyläviikonlopulle, jonka käytämme viikon päästä. Raha on todella tiukassa, eikä ole varaa olla koko viikonloppua ravintolaruoan varassa. Kaipaisinkin ideoita, mitä ruokia tai eväitä kannattaisi pakata ja ottaa mukaan? Pe-su, aamiaiset molempina aamuina ja kylpylän vapaa käyttö sisältyy. Yritän selvittää, onko huoneessa minijääkaappia, välttämättä ei. Reissussa äiti ja 7v & 5v lapset.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Jos rahat on oikeasti noin tiukassa niin myy se lahjakortti jollekin ja osta perheelle ruokaa niilläkin rahoilla.
Voi hyvänen aika näitä kommentteja! Tåyttä sokeutta sille, mitä elämä joillekin on.
Tottakai Ap lähtee reissuun. Ei ne lapset tuossa iässä mitään ravintolaruokaa edes kaipaa. Mitäs luulet, onko lapsille hauskempaa syödä kylpylässä eväitä vai jäädä kokonaan kotiin?
Olen itse hyvätuloinen, mutta minäkin olen vuoroviikkoäiti. Kirpaisee jo minun tuloillani lähteä kahden lapsen kanssa kylpylään. Ap on saanut loman lahjaksi, mutta itse säästän sillä että mennään aina vain yhdeksi yöksi. Kivat muistot siitäkin jää, ja varsinkin esimurkun kanssa lähteminen on ainoa tapa saada viettää aidosti yhdessä aikaa.
Minulla on lähes 7 000 e palkka, mutta isot kiinteät kulut. Kun yksin vastaa perheen taloudesta, niin hintoja tulee katsottua kaupassa. Ap:n tilanteessa tekisin jotain täytettyjä reissareita, miksei nuudeleitakin ja puurot iltapalaksi. Ei yhtään ankeaa minusta.
Kun ei mene aamiaiselle ihan aamusta niin sillä aamiaisella pärjää aikuinen aika hyvin koko päivän .
Pähkinöitä tai perunalastuja iltasella.
Ja keittää huoneessa olevalla vedenkeittimellä kahvit ja pullat lähikaupassa.
Kysy tai katso netistä onko huoneessa vedenkeitin ja jääkaappi.