Eihän se keltään oo mitään pois, jos mä pidän vähän hauskaa komean mutta varatun miehen kanssa?
Ollaan tutustuttu työn merkeissä, olen 21 ja hoikkasexy ja mies kai vähän päälle 30 ja komea. Jotenkin päädyttiin työpäivän jälkeen kahville ja huomattiin että meillä on samanlainen arvomaailma ja huumori. Päätimme mennä baariin ja taisin juoda muutaman viinilasin liikaa, pyysin miestä kotiini, ja voitte varmaan arvata mitä kävi seuraavaksi. Tämä siis eilen.
Nyt mies viestittää että olen kauniimpi kuin avovaimonsa ja heillä muutenkin suhde ehkä päättymässä. Niin ei kai se väärin ole jos pidän miehen kanssa vähän hauskaa sängyssä? Eihän se ole keltään mitään pois tässä tilanteessa. Muutenkin mies käy kuumana puhelimessa koska annoin myös taivaallista s**seksíä hänelle eilen, avovaimonsa ei kuulemma pidä sen antamisesta yhtään.
Pitäisikö mun kehottaa miestä jättämään avovaimonsa, vai saanko enemmän irti jos pysytään salarakkaina?
ps. en kaipaa moraalisaarnoja
N21
Kommentit (59)
Aika heiveröisellä pohjalla on tunne-elämä ja itsetunto jos moinen toiminta aiheuttaa voimaantumista ylipäätään kenellekään.. Kerro ihmeessä komistuksen puolisolle niin varmasti saat tuon aarteen ihan ikiomaksesi. Ainakin siihen saakka kunnes tekee sinun selkäsi takana samaa sinulle..
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on jotain vikaa pahoin kun et vapaita saa. Mistä löytäisit lähimmän peilin.
Minun mielestä kaikki komeat ja fiksut on varattuja. Ja usealla hirviö vaimo.Miksi?
Miten ja KUKA määrittelee hirviövaimon? Taitaa olla kriteerit "päästä" hirviövaimoksi aika lailla tuulesta temmattu ja tilanteen mukaan sepitetty. Sääli sinänsä että typerät tyttöset haluavat uskoa noita puheita ennen kuin hekin oppivat pelin hengen aikanaan.
Niin, harvemmin ne miehet latelee baaritiskillä "mulla on kiva ja kaunis vaimo ja ihana perhe", vaan heitetään tuubaa jostain kriisistä ja kylmästä avio-kalkkunasta...Miehet osaavat valehtelun.
Muutamat kommentoijat elää kummallisessa kuplassa. Kutsuu ap.n juttua keksityksi.
Olisi mielenkiintoista kuulla,että miksi se olisi keksitty. Mikä aloituksessa on niiiiin epäuskottavaa? Eikö joidenkin mielestä tuollaista tapahdu? Ikinä? Koskaan?
Aika herätä. Ihmiset,niin miehet kuin naiset,ovat aika kovia pettämään. Sortumaan,hairahtumaan... Sitä tapahtuu todella paljon, jotkut vaan ajattelee, että ei minun suhteessani. Ei tietenkään! Ei minun kultani ikinä....
Vierailija kirjoitti:
Muutamat kommentoijat elää kummallisessa kuplassa. Kutsuu ap.n juttua keksityksi.
Olisi mielenkiintoista kuulla,että miksi se olisi keksitty. Mikä aloituksessa on niiiiin epäuskottavaa? Eikö joidenkin mielestä tuollaista tapahdu? Ikinä? Koskaan?
Aika herätä. Ihmiset,niin miehet kuin naiset,ovat aika kovia pettämään. Sortumaan,hairahtumaan... Sitä tapahtuu todella paljon, jotkut vaan ajattelee, että ei minun suhteessani. Ei tietenkään! Ei minun kultani ikinä....
Niin mikä oli pointtisi kirjoittaa tämä? Tottakai jokainen tietää mitä maailmassa voi tapahtua, mutta ap:n tyyli on niin yliampuva, että tekstistä paistaa että se on aluksikin miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Aika heiveröisellä pohjalla on tunne-elämä ja itsetunto jos moinen toiminta aiheuttaa voimaantumista ylipäätään kenellekään.. Kerro ihmeessä komistuksen puolisolle niin varmasti saat tuon aarteen ihan ikiomaksesi. Ainakin siihen saakka kunnes tekee sinun selkäsi takana samaa sinulle..
Noin nuorille naisille se merkitsee paljon että kelpaa aikuiselle miehelle jolla on jo status ja arvo yhteiskunnassa.
Se on eräänlainen arvostus ja taso. Siitä tulee sieluun hyvä olo että kelpaa ja on kelvollinen ihmisenä.
Ihmisen mekaniikka on rakentunut siten hassusti ja ei sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä oli pointtisi kirjoittaa tämä? Tottakai jokainen tietää mitä maailmassa voi tapahtua, mutta ap:n tyyli on niin yliampuva, että tekstistä paistaa että se on aluksikin miehen kirjoittama.
Mikä oli pointtini? Pointti on itse kirjoituksessa.
Tyhmä kysymys sinulta muutenkin. Onko sinusta tämä vauva paikka sellainen, missä kaikissa teksteissä ja aloituksissa ja kommenteissa on aina jokin POINTTI.
Sinusta ap.n teksti on feikki,koska yliampuva ja/ tai kirjoitustyyli...Olet ilmeisesti jonkinsortin asiantuntija tulkitsemaan tekstejä. Oletat myös,että kaikki kirjoittajat ovat todella hyviä ja taitavia tuottamaan tekstiä. Kirjoittamaan laadukasta ja selkeää ja jäsenneltyä tekstiä...jep jep.
Pointtini ,tässä tapauksessa kysymys, on tekstissä.
Olet parisuhteen rikkoja eli olet saastaa ja kamala nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin nuorille naisille se merkitsee paljon että kelpaa aikuiselle miehelle jolla on jo status ja arvo yhteiskunnassa.
Se on eräänlainen arvostus ja taso. Siitä tulee sieluun hyvä olo että kelpaa ja on kelvollinen ihmisenä.
Ihmisen mekaniikka on rakentunut siten hassusti ja ei sille voi mitään.
Onhan se kolmekymppiselle miehellekin tärkeää. Hän on täydessä kukoistuksessaan ja niin naiset kuin miehetkin haluavat häntä. Eletään kukasta kukkaan aikaa, joka toisilla kestää nelikymppiseksi asti, mutta suurimmalla osalla laimenee kolmeenviiteen.
Tuon ikäinen mies kykenee parittelemaan kymmenien kumppaneiden kanssa. Koko yö voi meinnä rekellä, eikä mitään väliä onko kohteena mies tai nainen. Halut on niin valtavat ettei ajatteluun jää sijaa. Tuossa iässä mies on kuin eläin. On tilastollinen fakta että kolmekymppiset levittää eniten tappavia sukupuolitauteja.
Ihminen rauhoittuu ikääntyessään ja ajatteluun tulee lisää ram-muistitilaa miehilläkin viimeistään viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiselle miehelle kaikki liikkuva on lihareikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kommentin kirjoittaja luulee 100% varmuudella,että KAIKKI miehet ja KAIKKI naiset kirjoittaa aina samalla tavalla. Aina. Aloituksen täytyy olla hänen mielestään miehen kirjoittama,koska yksikään nainen ikinä missään ei voi kirjoittaa,kuten aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on jotain vikaa pahoin kun et vapaita saa. Mistä löytäisit lähimmän peilin.
Minun mielestä kaikki komeat ja fiksut on varattuja. Ja usealla hirviö vaimo.Miksi?
Miten ja KUKA määrittelee hirviövaimon? Taitaa olla kriteerit "päästä" hirviövaimoksi aika lailla tuulesta temmattu ja tilanteen mukaan sepitetty. Sääli sinänsä että typerät tyttöset haluavat uskoa noita puheita ennen kuin hekin oppivat pelin hengen aikanaan.
Niin, harvemmin ne miehet latelee baaritiskillä "mulla on kiva ja kaunis vaimo ja ihana perhe", vaan heitetään tuubaa jostain kriisistä ja kylmästä avio-kalkkunasta...Miehet osaavat valehtelun.
Kyllä. Sitten pimeinä aamuntunneilla miehen nokka on jo kiinni takamuksessa ahnaasti ja siinä se sitten taas kävi mitä ei pitänyt käydä.
Vierailija kirjoitti:
Pettämisessä ainoa syyllinen on pettäjä, eli tässä tapauksessa se mies.
Sinulla ei ole velvollisuuksia.
Tämähän se perussääntö on. Silti about 60 % kosahtaa lopulta naisen nilkkaan. "Pitää hauskaa miehen kanssa" muuttuu våhitellen -> "tarvitsen sitä miestä yhä enemmän, ja alan olla kiintynyt"
Samalla miehen tunteet laimenevat toiseen suuntaan ja ennen pitkää hän kohtaa samanlaisen tapauksen, kuin sinä olet.
Muuten hyvä, mutta aloittaja on Pertti 46-vuotta. Eikä N21
Siis tuollainen tapahtuma on lähinnä runkkaukseen verrattava tapahtuma. Jos mies ei saa reikää, niin hän runkkaa.
Varmasti jännää nuorelle naiselle ja tärkeä tapahtuma, mutta mies vain runkkasi itsensä toiseen ihmiseen.
Tässä tämä lakoonisesti. Eikä varmasti vaimoakaan tavallaan haittaa, jos käytti kumia.
Kun mieheltä kyllä irtoaa sitä seksiä kyllästymiseen asti. Senkin lisäksi mies runkkaa joka välissä.
Joten ei se ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollainen tapahtuma on lähinnä runkkaukseen verrattava tapahtuma. Jos mies ei saa reikää, niin hän runkkaa.
Varmasti jännää nuorelle naiselle ja tärkeä tapahtuma, mutta mies vain runkkasi itsensä toiseen ihmiseen.
Tässä tämä lakoonisesti. Eikä varmasti vaimoakaan tavallaan haittaa, jos käytti kumia.
Kun mieheltä kyllä irtoaa sitä seksiä kyllästymiseen asti. Senkin lisäksi mies runkkaa joka välissä.
Ainahan mies vai runkkaa, jopa siihen akkaansa. Ette te aviotuneet lehmät ole muuta kuin merkattuja reikiä, nimikin isännältä joka pettää teitä ja pitää naisia vain esineinä. Miksi vaihdatte nimenne petollisen sukupuolen nimeen ja sitten rääytte ja demonisoitte naisille ettekä miehillenne joiden piti olla perheen pää? Aika huonoa johtamista päältä.
Tämän takia en ikinä olisi miehen kanssa. Nolot lehmät vielä omistatte nimemne näille kaksinaamaisille elukoille ja leikitte prinsessaa vaikka sovinistit vain pettävät ja esineellistävät naisia. Te avioituneet kaakat olette hirveimpiä noitia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostutte synnyttämään ja vaihtamaan nimeä seksikeskeisen sukupuolen mukaan jonka seksuaalisuus on merkityksetöntä panemista, esineellistämistä, satuttamista ja vihaa? Sitten nämä merkatut sukunimenvaihtajat luulevat olevansa prinsessoja.
Ihan käytettyjä reikiä te olette. Raukat! Ette saa mitään itsellenne.
Anna mennä vaan. Oot vapaa tekemään. Se mies ei ole vapaa, mutta eipä ole sinun ongelmasi. Kukin vastatkoon tontistaan omatuntonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostutte synnyttämään ja vaihtamaan nimeä seksikeskeisen sukupuolen mukaan jonka seksuaalisuus on merkityksetöntä panemista, esineellistämistä, satuttamista ja vihaa? Sitten nämä merkatut sukunimenvaihtajat luulevat olevansa prinsessoja.
Ihan käytettyjä reikiä te olette. Raukat! Ette saa mitään itsellenne.
Sä et oo varmaan saanu vuosiin tai vuosikymmeniin..🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan mies vai runkkaa, jopa siihen akkaansa. Ette te aviotuneet lehmät ole muuta kuin merkattuja reikiä, nimikin isännältä joka pettää teitä ja pitää naisia vain esineinä. Miksi vaihdatte nimenne petollisen sukupuolen nimeen ja sitten rääytte ja demonisoitte naisille ettekä miehillenne joiden piti olla perheen pää? Aika huonoa johtamista päältä.
Tämän
Annan mieheni laueta minuuntodella usein, koska se edistää minun fyysistä ja henkistä terveyttäni.
Toisen naisen kanssa vehtaava mies on 100 % syyllinen, mutta kyllä se toinen nainen on rikostoveri, eli 50 % syyllinen. Ei se toinen nainen mökötä säkki päällä ja pullonpohjarillit päässä, vaan keikistelee usein minkä ehtii.
Toinen nainen houkuttelee varattua miestä arjesta ja sitoutumisesta pois. Mulle ei ikinä tulis mieleen huonontaa jonkun parisuhdetta.
Jos ei olisi tarjontaa, eivät ukkomiehet haksahtaisi. On kuin heiluteltaisiin kinkkupalaa jonkun nälkiintyneen edessä, vaikka nälkiintyneen pitäisi kotona laittaa asiat kuntoon.