Tajuaako vegaanit, että kaikki niiden salaatit ja tomaatit on geeniprosessoituja?
jopa ne siemenet joilla itse viljelette. Samanlaista tehotuotantoa mitä eläinteollisuus, mutta kasvi ei huuda ääneen.
Kommentit (22)
Ap.n aivot ovat näköjään geeniprosessoitu lantuksi.
Siis onko vegaaneille eri tomaatit kuin muille? Tämä on minulle ihan uusi tieto.
Kaikki maailman kaupoissa myytävät banaanit on jalostettu samasta lajista, ainoa ero on päälle liimattava tarra jossa on joku logo.
Ei ole mitään tajuttavaa, koska se ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko vegaaneille eri tomaatit kuin muille? Tämä on minulle ihan uusi tieto.
Lähinnä että miksi väitettäisiin kasvissyönnin olevan jotenkin eettisesti oikeaa, kun lajikkeet on pantu pipetillä yhtymään toisiinsa?
Geenimanipulaatio ja jalostus ovat välttämättömyyksiä, jotta ylipaisunut väestö saadaan ruokittua. Miksi oletat, että vegaani itkisi geenimanipulaatiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä että miksi väitettäisiin kasvissyönnin olevan jotenkin eettisesti oikeaa, kun lajikkeet on pantu pipetillä yhtymään toisiinsa?
Isäs laitettiin pipetillä yhtymään äitiis. Tuossa lopputulos. Sääliksi käy.
Minä olen vegaani koska vastustan eläinten tehotuotantoa. En vastusta geenimanipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Geenimanipulaatio ja jalostus ovat välttämättömyyksiä, jotta ylipaisunut väestö saadaan ruokittua. Miksi oletat, että vegaani itkisi geenimanipulaatiosta?
Itkeehän ne lihaa syövistä persuistakin? Persutkin ovat jalostettu lajike.
Erikoista, että nykyään on kadonnut vaihtoehdot lihaasyövien ja vegaanien väliltä. Ennen oli yleisenä käsitteenä vegetaristit eli kasvissyöjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeehän ne lihaa syövistä persuistakin? Persutkin ovat jalostettu lajike.
Miksi sinä itse itket täällä vegaaneista? On varmaan raskasta olla autisti.
Geenimanipulaatiossa ei ole mitään vikaa, se on monesti hyödyllistä. Miksi sinä vastustat sitä?
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että nykyään on kadonnut vaihtoehdot lihaasyövien ja vegaanien väliltä. Ennen oli yleisenä käsitteenä vegetaristit eli kasvissyöjät.
En edes ymmärrä mitä eroa on vegaanilla ja kasvissyöjällä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vegaani koska vastustan eläinten tehotuotantoa. En vastusta geenimanipulointia.
Niin, pitäisikin alkaa manipuloimaan ihmisen geenejä, jotta saataisiin aikaan parempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää. Kaikki kasvissyöjät eivät ole vegaaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää. Kaikki kasvissyöjät eivät ole vegaaneita.
Mutta kaikki vegaanit ovat kasvissyöjiä.
T. Persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, pitäisikin alkaa manipuloimaan ihmisen geenejä, jotta saataisiin aikaan parempia ihmisiä.
Esim. joidenkin sairauksien poistamisessa oikein hyvä idea.
Voi hyvä luoja.