Millainen on polyamorinen ihminen?
Minulla tulee vain jotkut kulttiuskovaiset mieleen, mutta kai niitä on muitakin?
Kommentit (224)
Sellainen ihminen, jolla on huono itsetunto. Suostuu tuohon, jotta saa edes joskus.
Polyamorinen, monirakastaja.
Ottaisin itsekin sohvallemme kaverin jota hellimme yhdessä ja tämä sopii meille molemmille.
Emme ole vielä päässeet yhteisymmärrykseen siitä olisiko hän mies vai nainen.
Minun kokemukseni mukaan eivät pysty aitoon, syvempään yhteyteen ja välttelevät tunteita menemällä aina toisen kumppanin luo.
Tunnen yhden, ja se on ihan tosi pervo muija
Tuntemani ovat sellaisia, jotka parisuhteessa ollessaan panevat muita luvan kanssa tai ilman lupaa.
Pöly A Morinen. Mormooninen. Hormooninen. Polyimurinen. Anteeksi, nämä sanaleikit eivät liity asiaan, ehkä kaukaisesti vain.
Vierailija kirjoitti:
Pöly A Morinen. Mormooninen. Hormooninen. Polyimurinen. Anteeksi, nämä sanaleikit eivät liity asiaan, ehkä kaukaisesti vain.
Just hyvä!
Tunnen yhden ja just adhd-sekopää, josta ei ota mitään selvää
Varhainen kiintymyssuhde mennyt v*tuiksi heti elämän alkumetreillä.
Olen ihan tavallinen työssäkäyvä, ei mt-ongelmia tai muutakaan ihmeellistä. Olen ollut useita vuosia kahden ihmisen kanssa suhteessa ja toinen näistä on aviopuolisoni. Suhteemme on selvästi paljon isompi ongelma ulkopuolisille kuin meille. Ei polyamoria sovi ihmisille, joita kiinnostaa liikaa mitä muut ajattelevat. Siinähän itkevät.
Amorilla on vain vähän tekemistä tuon asian kanssa.
Rakastaa kaikkea liikkuvaa ja osin liikkumatontakin kuten tikapuita.
Sellaisia ylimielisiä, jotka eivät ole kiinnostuneita muiden tunteista
Polyamoria tuntuu valitettavan usein olevan oire muistakin (mielenterveys)ongelmista omassa elämässä. En haluaisi näin ajatella, mutta oma (vähäinen) kokemus puhuu tämän puolesta. Ja oman parisuhteen "avaaminen" tarkoittaa yleensä välivaihetta ennen eroa.
Pölymörinä nainen on yleenaä aika ruma ja uskoo kaikenlaiseen hölynpölyyn. Vastaava mies on raukkis ja aisuriöuonteinen joka suostuu naisen juttuihin jotta edes kerran vuodessa sais pildeä.
Tulee mieleen just sellainen, että kuka vaan kelpaa, pannaan ristiin kaikkea mikä liikkuu. Varmaan myös eläimet ja lapset, jos vain laki sallisi.
Tulee mieleen joku häntäheikki, joka ei saa naista ellei anna sen panna myös muiden kanssa