Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin laittaa parvekkeelle kasvamaan jotain syömäkelpoista

Vierailija
29.03.2024 |

Mitä ostaisin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylvä salaattia ja rukolaa

Vierailija
2/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylvä salaattia ja rukolaa

Ne ei ravitse. Porkkanassa jotain ideaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilliä , persiljaa ja salaattia parveke laatikoissa sekä herneen versoja.

Vierailija
4/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrtit: Ryytisalvia eli Salvia officinalis, tulee todella hyvä hauduke eli tee, puhdistava. Ei tarvitse edes joka päivä ottaa, riittää kerran pari välillä. Esimerkiksi vaihdevuodet. Rosmariini, jos pitää siitä. Voi leikata pienemmäksi vielä ja leivän päälle, sitten ei tartu kurkkuun. Tuoreena hyvä. Muut yrtit? Mansikka? Pieni vadelmapuska? Luumu, nektariini? Mistä itse pidät? Aika usein ihmisillä on tomaattia tai jotain tavanomaista. Minikuusi? Jos vain olisi tilaaa. Parvekkeelle ei mahdu määräänsä enempää. Entä hyönteisten torjunta mullasta ja pinnalta luomusti.

Vierailija
5/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat onnistui meillä hyvin.  Ämpäreihin kasvamaan.  Googlettamalla löytyy paljon ohjeita.  

Vierailija
6/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan joka kevät tomaattia itämään ikkunalaudalle ja kun taimet on tarpeeksi isoja ja ilma tarpeeksi lämmin siirrän parvekkeelle istutuslaatikkoon.  Pikkutomaatteja on kiva kasvattaa ja satoa tulee! :D

Helppoakin, sen kun vain halkaisee tomaatin ja laittaa multaan, kohta sieltä nousee versoja.

Vierailija
7/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsas. Sitä ruokit sitten perunoilla.

Vierailija
8/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amppelimansikka

Vierailija
9/9 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan joka kevät tomaattia itämään ikkunalaudalle ja kun taimet on tarpeeksi isoja ja ilma tarpeeksi lämmin siirrän parvekkeelle istutuslaatikkoon.  Pikkutomaatteja on kiva kasvattaa ja satoa tulee! :D

Helppoakin, sen kun vain halkaisee tomaatin ja laittaa multaan, kohta sieltä nousee versoja.

Mikä pikkutomaatti on paras?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi